Mi történik?

Bizalmas levél kormánypárti barátomhoz

2014. november 18. 21:39 - 3niko

Drága Barátom!

Úgy döntöttem, írok neked. Jobb híján. Mert amikor beszélgetünk, azaz beszélgetni próbálok Veled, sosem hallgatsz meg. Mindig csak lehurrogsz, kicsinyelsz, kioktatsz, nem hagyod befejezni a mondatokat, stb. Egyszóval sarokba szorítasz, elnyomsz, és leépítesz, úgy, hogy egyszerűen nem csak, hogy nem merek, nem is próbálok kontrázni.

Bocsánat, hogy ezt mondom, de sz@rsz rám. Ez fáj nekem. Ezért inkább leírom levélben, hátha nem fogod lesatírozni alkoholos filccel a mondatok befejezését. Ja, és remélem, nem fogsz ezért neheztelni rám. Azért írom le neked mindezt, mert szeretlek, tisztellek, féltelek, és mindenek előtt fontos vagy nekem. Kérlek, ezt mindvégig tartsd szem előtt!

Szóval, drága barátom, Te azt állítod, hogy jó irányba haladunk. Te abban a hitben vagy, hogy minden kizárólag értünk történik. Meg, hogy megyünk előre. Csökken a munkanélküliség is, a KSH is aszonta. Neked jó így, mert pár ezerrel több a nettód, mint tavalyelőtt, az ország megújul, és mindig elmondod, hogy a sok bolond nem veszi észre, hogy minden tök zsír, és a hozzám hasonlóknak csupán sír a szájuk, mert nem tudunk magunkkal mit kezdeni.

Fájdalmas, hogy ki kell mondjam, de az a büdös nagy helyzet, hogy valójában bezárkóztál a sekélyes kis világodba, és közben csodálkozol, hogy Neked semmi sem jön össze.  Folyton bosszús vagy, utálod és szidod a szomszédot, a főnökeidet, a pénztárost a közértben, stb., tehát körülbelül mindenkit, aki többre vitte/ viheti, vagy épp csak láthatóan boldogabb, mint Te.  Közben meg furcsállod az egészet, és szintén valakinek az édes jó anyját szidod, hogy amíg te ott ragadtál valahol a félemeleten, amíg mások már a sokadik szinten járnak. Lehet, hogy többet izzadtak, többször botlottak meg a lépcsőfokokat véve, és szenvedtek akár fájdalmas sérüléseket, ám mégis felfelé tartanak.

Drága barátom, szörnyű leírni, ám Te nem veszed észre, hogy az esetek túlnyomó részében csak duzzogsz, morogsz, másokat minősítesz, és okolsz a saját problémáidért, gyengeségeidért. Számodra kizárólag egyetlenegy dolog jelenti a fix támpontot, mégpedig a narancssárga glória a fejed fölött, amelynek a fénye mindent megszépít, áthat, és azt súgja a kicsi füleidbe, hogy Te valójában fasza gyerek vagy, igazad van, az összes többi gyökér, aki másképp látja, gondolja vagy érzi, elmehet a jó fenébe. Ez ad erőt, meggyőződést és hitet a valójában színtelen és egysíkú hétköznapjaidhoz.

Te, aki a „nagypolitikában”is otthon vagy, mondhatni valódi polihisztorként tengeted dolgos hétköznapjaidat, ráadásul elmondásod szerint annyi minden máshoz is oly profi módon értesz, mégsem engedsz közel magadhoz egy olyan valakit, aki a látásmódoddal, elveiddel, a saját érdekedben, konstruktív módon vitatkozni és visszajelezni szeretne. Egyfajta új megközelítésből átadni azon folyamatok vázlatát, amelyek ma mindannyiunk jövőjét alapjaiban határozzák meg.

bubó.jpg

 

Kedvesem, nem vagy már oly fiatal, azért valljuk be. Gondolkoztál már azon, hogy miből fogsz élni 20-25 esztendő múlva? Vajon sikerül majd összefusiznod addig elég lóvét, hogy az asszonnyal ellegyetek? Netán unokák, ilyesmi? Mit gondolsz, hol van a sok-sok év alatt tisztességesen befizetett magán- nyugdíjpénztári megtakarításod? Aham, tudom, jó helyen. Hogyne. Elárulom neked, kisbarátom, lényegében sehol. Azaz mindenütt. A mutyizók zsebében, a brand new stadionok gyepén, a NAV vezetők off-shore cégeinek bankszámláin, és még sorolhatnám. Mondd, jó ez így neked? Oh, hogy anno kaptál vissza egy kis lóvét, amiből befizettétek az új Swift első részletét? Bocsánat, így már mindjárt más… A tőkét, mondd, azt elkezdted már törleszteni?

Szerinted totálisan fölösleges a ez az egész NAV-os cirkusz, mert egyrészt baromira nincsenek bizonyítékok, másrészt meg olyan óriásit nőtt tavaly az ÁFA -bevétel, hogy lényegében csúcsra van itten járatva a gazdaság, úgyhogy pofa be mindenki. Az, hogy lényegében időt húznak, és napi tíz órában, hivatásszerűen nyomják a súlyos, több ezer oldalas aktákat az iratmegsemmisítőbe, számodra valóban mellékes…

A másik dolog, ami nagyon zavar, hogy folyton az Európai Uniót szidod. 

Mondd, tisztában vagy vele, hogy az utóbbi 10 évben egy fél járdaszegély sem épülhetett volna meg Magyarországon EU- támogatás nélkül? Hogy minden egyes beruházás, amellyel drága vezéred kampányolt, nagyobb részben az Unió révén valósult meg? El bírod képzelni, hogy mi lesz, hogy ha a nyíltan az Európai Közösség és az USA ellen feszülő orosz medve egyik gyarmatává válunk? Most komolyan. Az óriási súllyal bíró történelmi előzmények tudatában, még mindig képes vagy szidni, utálni, megrontónak és károkozónak titulálni azt az egyébként totálisan liberális és emberközeli eszmék mentén felépített közösséget, amelynek Te sajnos méltatlan és érdemtelen tagja vagy?   

Igen, tudom, itt vannak még azok a rohadék amerikaiak, akik bezony hazug disznók. Meg a Gúdfrend is egy mocskos ciájé ügynök, aki egyébként azon dolgozik, hogy a diplomata álarca mögé bújva galád módon megszüntessen itt minden jóságot, amit a drága kétharmadunk izzadságos küzdelem árán felépített.  No meg persze ő is Gyurcsány embere… Mert szegény, szebb napokat is látott Ferencünknek a nagy óceánon is átér a keze…

Drága szívem, elárulom neked, hogy ez az úgynevezett építmény bizony olyan, mint a Várkert- bazár. Az alapoknál ezer helyen rezegnek még a lécek. Vagy épp, mint a négyes metró. Itt-ott még beázik, és bekúszik az utcáról összeszedett mocskos lé... 

Egyébként tudod, hogy mi fájt nekem a legjobban? Amikor ma reggel azt mondtad, hogy inkább főztem volna vacsorát a páromnak, mint sem ott vergődtem a többi idiótával a Kossuth téren… Ezt kikérem magamnak. Nem érted, és nem is akarod érteni az egészet, csupán csóválod a fejed utálkozó tekintettel, idiótának, csürhének kikiáltva mindazokat, akik kínjukban, más utat nem találva, szabadidejükben és szabad akaratukból, és végső elkeseredésükben az utcán próbálnak tiltakozni a kizsákmányolás és a hazugságáradat ellen.

Apró betűvel leírok most Neked valamit. A kedvesem büszke volt rám, hogy amíg ő dolgozott, én a barátnőmmel ott álltam kézen fogva, és másik 10- 15 ezer emberrel egyetemben kiálltam egy jobb, igazabb, elszámoltathatóbb, reményteljesebb jövőért. Lehet, hogy Te a vacsorát követelted volna káromkodva, meg hogy hol voltam, ő megköszönte, hogy kettőnkért, a holnapért nélküle is képviseltettem magam

Nagyon fáj, hogy meg sem próbálsz megérteni. Egy szikrányi empátia sem szorult beléd, és csak csóválod a fejed gyűlölködő tekintettel, megbomlott elméjű csürhének titulálva mindazokat, akik nem hagyják, hogy a fejük felett a hozzájárulásuk, beleegyezésük nélkül pálcát törjenek, ítélkezzenek, és szemrebbenés nélkül jóhaveroknak játszanak át a milliárdos bizniszeket.

Kedves Barát, engedd meg, hogy felfedjem előtted a nagy- nagy titkot.

Szóval, a titok az, hogy sajnos minket átvertek. Átvertek, megszégyenítettek, megcsaltak és megkárosítottak. Nem csak engem, téged is. Meg a fiaidat is. Szóval mindenkit. Egy olyan színjátéknak vagyunk a részei, sőt áldozatai, amelyben nem csupán átverve, megszégyenítve és megcsalva, valamint ezerszer megkárosítva tengődünk, hanem igenis ott tartunk, (és elnézést, hogy megint a ronda EU-ra csatolok vissza), de már egyenesen akadályozzák a szabad eszmék áramlását, az áruk és javak akadálytalan cseréjét, valamint az államok közötti egyetemleges partnerség és nyomon követhetőség alapelveit.

Egy velejéig romlott, korrupt, a valódi lépéseit professzionálisan álcázó, azokat totálisan másképpen előadó, beteg, és majdhogynem diktatórikus rendszer igáját nyögöd Te is minden nap.

Megsúgok valamit. Ennek a már-már önkényuralmi jelleget öltő, hazug, mutyizó karhatalomnak bizony lejárt az ideje. Napjainkban olyan emberek, dolgozó és adófizető polgárok ébrednek tudatukra, akik eddig mindig a narancsszínű logó mellé tették az ikszet a nagy vasárnapokon.

Sajnos muszáj kimondanom, hogy minden egyes napon, amikor káromkodva belépsz az ajtón, XY-t becsmérled és szidod, mindezek által a saját, kizárólagos hitelességgel felruházott, sziklaszilárd elveid mentén, mások pellengére állításával egyenesen sárba tiporod saját magadat is. Meg a holnapot. Továbbá engem. És minket. Ne haragudj, ezt nem tudom, nem akarom elfogadni. És tudod, drága barát, mi a legszörnyűbb? Hogy számodra csak az „ÉN” létezik és hat át minden egyes rezzenésedet, addig én a „MI” terhe alatt nap, mint nap omlok össze, majd állok fel a jobb, szebb, igazabb jövő eszméjétől fűtve!

Azt is elmondom Neked, hogy nem, nem tartom jelenleg egyik parlamenti pártot vagy már létező szerveződést sem arra érdemesnek, hogy kiemeljen minket ebből a patthelyzetből. A legszomorúbb ebben az egészben, hogy nincs valódi alternatíva.

Ja, tudom, hülye, idealista, szoci kis csitri vagyok. És egyébként is ne dumáljak már annyit. Idén már hatvanezret spóroltál rezsicsökkentésen, nem beszélve a lépcsőházatokról…

Tudod, van az a mondás, amelyet Nálad is okosabb, tapasztaltabb magyar emberek hagytak az utókorra:

„Amit nyerünk a réven, elveszítjük a vámon…”

Szeretettel és kíváncsian válom válaszod.

Csókollak sokszor!

A Te Barátnéd.

 

Budapest, 2014. november 18.

125 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mitortenikma.blog.hu/api/trackback/id/tr906914329

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Ezt üzeni Andre Goodfriend a magyaroknak 2014.11.19. 15:06:33

Az USA budapesti nagykövetségének ideiglenes ügyvivője a diplomáciai mentessége mögé bújva mutogatja a felfelé tartott középső ujját vigyorogva kifelé. Kapjátok be, csicskák! A törvényeiteket meg feldughatjátok a s*ggetekbe! Mivan? Hogy ne sértegessem...

Trackback: Lenin elvtárs beájulna örömében a magyar baloldaltól 2014.11.19. 15:03:48

Hátborzongató a párhuzam az 1917-es oroszországi, és a jelenlegi hazai események között a klasszik bolsevik stratégiát elemezve. Mosolyogjunk, vagy sírjunk azon, hogy baloldali tiltakozók 97 évvel a bolsevista "szovjet" hatalomátvétel után újrajátszot...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

maxval birca hozzászóló · http://bircahang.org 2014.11.19. 13:13:16

Nem veszed észre a legfontosabbat: a kormánynak van valós jövőképe, hosszú távon néz előre, míg a ballibek lejárt lemezeket ismételgetnek.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.11.19. 13:17:58

Jó írás. Mindjárt jönnek az ismert narancsszoponc nickek (sőt birka már lesben is állt) és lehurrognak, csak hogy tartsák a szokást. Nem baj, hurrogjanak csak, amig megtehetik...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.11.19. 13:18:49

@maxval birca hozzászóló: Van bizony: több pénzt "Lőrincnek". Nagyjából ennyi. Ez vezérli a dologkat.

Dr Gregory House 2014.11.19. 13:27:00

Hát, szomorú, hogy ide jutottunk. Sőt, tragikus. De e legszomorúbb, hogy fel sem fogják, hogy baromira át lettek verve.

Balt 2014.11.19. 13:33:48

Golden modorosblog jelölés!

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.11.19. 13:42:15

@maxval birca hozzászóló: tényleg, nah és mi az mesélj, mert a kormány még nem nagyon tudta ezt átadni eddig.

Erő e-meló 2014.11.19. 13:44:40

"a NAV vezetők off-shore cégeinek bankszámláin, "

Csak egyet, egyetlenegyet kérnénk ezek közül! Hol, melyik bankban, milyen számla, kinek a nevére? Így, konkrétan

Azt meg senki ne mondja már, hogy ha van ilyen akkor nem áll rendelkezésre az információ. Hónapok óta készítette elő az Obama kabinet ezt a lejárató akciót, annak érdekében, hogy nyomást gyakoroljon a magyar kormányra és "visszaterelje" a demokrácia egyedül üdvözítő útjára (vissza az IMF-hez, tessék csak USA cuccot venni). Ebbe a munkába bevonták a titkosszolgálatokat is, akik közismerten a világon a legaktívabbak, gyakorlatilag minden adathoz (Internet, telefon, nyilvántartások) hozzáférnek:

index.hu/belfold/2014/11/19/kitiltas_kotta_washington_jelentes/

Akkor tehát még egyszer: hol vannak a bizonyítékok?

miva? 2014.11.19. 13:48:27

Felfogják. Azért dühösek. Pont az fáj nekik, hogy tudják. Hogy csak a legelvakultabbja számára nem világos, hogy fél év múlva ő is ott lesz a sokadalomban, és hogy akkor most hogyan forduljon, amikor tíz éve trombitálja Orbán igazát.

Szúnyog 2014.11.19. 13:57:01

Ma ezen a blogon ömlött ki a napiszar.
Kárognak a ballibek, miközben ötlete, viziója kevesebb, vagy több kérdésben csak a Jobbiknak és a Fidesznek van. Nekik semmi.

Szelid sunmalac 2014.11.19. 14:06:22

@Szúnyog: Tudjuk. Aki nem nyal, az ballib. Ertettuk, koszonjuk, tovabblephetunk.

Szúnyog 2014.11.19. 14:15:24

@Szelid sunmalac: nem, lehet más is, hétfő óta tudjuk, a balos anarchistáknak is van tábora.

Kapitány_1 2014.11.19. 14:16:51

@Szúnyog: pont a te fajtádról volt szó, vágod ugye?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.19. 14:38:49

Hátborzongató a párhuzam az 1917-es oroszországi, és a jelenlegi hazai események között a klasszik bolsevik stratégiát elemezve:

beszelomajom.blog.hu/2014/11/18/lenin_elvtars_beajulna_oromeben_a_magyar_baloldaltol

Bár a Közfelháborodás Napja önmaga paródiájába fulladt, a bolsevikok 97 évvel ezelőtti hatalomátvételével mutatkozik pár döbbenetes stratégiai megfelelés - azon felül is, hogy mind a leninista bolsevikok, mind a mostanii tüntetők fixa ideája volt, hogy a múltat el kell törölni :)

darthvad 2014.11.19. 14:42:21

@Erő e-meló: Hát amit szeretnél azt nem ide fogják neked kiírni. :)
De az azért már egyre több ember számára nyilvánvaló, hogy ott lopnak ahol csak bírnak.
Sajnos én is hallottam konkrét ügyekről, de nyilván én sem fogom ide kiírni, lévén bajba kerülnének azok akik nekem elmesélték.
A nagy kérdés szerintem már csak az, hogy a sok lopkodás mellett (ami szerintem min. 30 éve folyik) merre viszik az országot. Nekem úgy tűnik mostanság vérszemet kaptak, és totális háború kezdődött, a a narancsos forradalom mindent maga alá szeretne hajtani.

Erő e-meló 2014.11.19. 14:50:33

@darthvad:
"totális háború kezdődött, a a narancsos forradalom mindent maga alá szeretne hajtani."

Mert azelőtt csak úgy hevertek a dolgok a senki földjén, úgy tukmálták rá a zemberekre a gyárakat, pesti háztömböket, hogy ugyan már, szíveskedjen egyet a nevére íratni Gyurcsányi elvtárs, Hunvald elvtárs, ne hagyja már azt a Nokiás dobozt a szemétbe jutni, hátha odahaza jó lesz valamire Hagyó elvtárs

darthvad 2014.11.19. 14:55:29

@Erő e-meló: Ők is loptak, de nem ennyire agresszíven és ennyit. Egyébként meg őket is le kellene sittelni (volt akit sikerült is...) meg a mostaniakat is. Mert ugye azért attól hogy az előző barmok (akik a devizahiteles katasztrófát is ölbe tett kézzel nézték sőt tapsoltak neki) loptak az nem legitimálja a mostaniak bűneit ugye?

maxval birca hozzászóló · http://bircahang.org 2014.11.19. 15:08:36

@doggfather:

Nem mondom, hogy jó a kormány politikája. De tény: látja a helyzetet, s sokban helyesen ítéli meg azt.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.11.19. 15:10:52

Kedves libbant barátom!
Tudom, hogy a te elképzelt álomvilágodban, ahol demokrata Dopeman a szellemi, és fizikai vezetője az országnak, ott ingyen van a sör, a kórházakban mindenki meggyógyul, a tudomány sosem téved, védtelen állatok lemészárolása (húsevés) pedig nem állatkínzás. A nyugdíjasok 26. havi nyugdíjat is kapnak, az oktatásba számolatlanul ömlenek a milliárdok, hogy a tudomány dogmáit még jobban bemagolhassák a kisgyermekek.
Az IMF, és más állam hiteleket pedig sosem kell visszafizetni
nos... tudom, hogy a te fantazmagóriádban ez így van, de sajnos a valóságban nem.

Itt a valóságban is létező pártok gyakorolják a hatalmait, akik pedig emberekből állnak, akik nem tökéletesek, szoktak, lopni, csalni, hazudni is.
Sőt... olyan is előfordul, hogy barátaiknak/ismerőseiknek kedveznek, ahelyett, hogy idegen érdekeket szolgálnának ki.

Szerencsére demokrácia van, így te is megmutathatod...
Megalapítod a csodálatos MesePártot, ami tökéletes emberekből áll, akik csak, mindenkinek jó döntéseket hoznak.
Előálltok a tökéletes gazdasági tervvel, ami elhozza az országban a kánaánt, hiteles arcaitokkal meggyőzitek az embereket, és 2018-ban tutira 4/4-el nyertek választásokat.

Addig sok sikert, jó lenne, ha a folyamatos nyavalygás helyett csinálnátok végre valami hasznosat.
Az ország nevében: köszönjük!

high up! 2014.11.19. 15:11:06

@maxval birca hozzászóló:

Talán anyádat megerőszakolo,ta egy ballib, hogy neked mindenről azok jutnak eszedbe?
Életfogytiglani traumát hordozol magdban te kis bulgár marxista?

sas70 2014.11.19. 15:11:21

@polyvinyl: Ezzel csak egy baj van, a bolsevikok most éppen kormányon vannak!

egysmás 2014.11.19. 15:14:51

@maxval birca hozzászóló: Faszom van, nem jövőképe a rezsimnek...

Erő e-meló 2014.11.19. 15:16:28

@darthvad:
Úgy elvben 1etértek, de konkrét esetek nélkül csak szájkarate az egész. És ez megy már nem is tudom mióta, suttogások az óriási korrupcióról, konkrétum meg semmi. A zöld dossziéról konkrétan annyit tudunk hogy zöld

Ott ahol megfogható adatok kerültek elő, például Zuglóban meg is lett a következménye, Papcsákot nem választották újra, tehát nem igaz hogy a szavazók érzéketlenek volnának a korrupcióval szemben, még akkor is ha nincs jogi szempontból elegendő bizonyíték. Az más kérdés, hogy a helyére beválasztott Karácsony Gergely alatt ugyanúgy folyik minden tovább, vagy talán még úgyabbul

high up! 2014.11.19. 15:17:33

2015. március 15-ére országos szintre kell erősödnie a tüntetésekből kifejlődő új néppárti, nemzeti, polgári Mozgalomnak.

2015. március 15-re minden városban a tüntetőké kell hogy legyen a nemzeti ünneplés. És persze Felcsútra is elkel majd egy nagy tömeg tüntetés, amely megüzeni, hogy a Mészáros és Orbán rabszolgák reménykedhetnek, hogy ők is felszabadulhatnak egy napon, akárcsak Izaura. Ezt a jó hírt helybe kell vinni hozzájuk.

2015 tavaszán a fideszmaffia csak Moszkvában érzeheti majd magát biztonságban.

nu pagagyí 2014.11.19. 16:06:59

@Erő e-meló: A bizonyítékok begyűjtése a magyar hatóságok feladata. A gyanús esetekről kaptak jelzéseket, de nem nagyon akaródzik nekik utánajárni. Amíg nem teszik a dolgukat, nem lesz bizonyíték. Az USA mivel nem rendelkezik nyomozati jogkörrel Magyarországon, ebben nem tud segíteni. Ők az alapos gyanú miatt tiltották ki a delikvenseket, mert nem kötelesek vendégül látni olyanokat, akik korruptnak tűnnek.

Szelid sunmalac 2014.11.19. 16:08:43

@wmiki: Viki basszus, hol rejtoztel? Epp a napokban gondoltam rad, hogy hianyzol. Nelkuled szurkebb lett a net!

nu pagagyí 2014.11.19. 16:10:39

@maxval birca hozzászóló: A kormánynak biztosan van valamiféle jövőképe, bár ezt nem köti az emberek orrára. Amit csinál az pedig undorító.

nu pagagyí 2014.11.19. 16:13:06

@wmiki: Az emberek szerényebb dologgal is beérnék. Elég lenne, ha a kormány nem akadályozná az értelmes munkát és mindenki számára hasznos dologra költené az adóforintjainkat.

NoOne 2014.11.19. 16:17:01

@Erő e-meló: Csak néhány kérdésem van.
Hol van a megígért 1 000 000 munkahely? (és _nem_ a közmunkahelyekre gondolok...)
Hová lett a nyugdíj-előtakarékosság során (nem könnyen) összeszedett pénzem? Hol/Mi a biztosíték, hogy vissza/meg fogom kapni, amikor idős, ne adj'isten beteg leszek?
Miért van az, hogy Orbán Viktor korábban, ellenzékben tett észrevételei tartalmával, értelmével homlokegyenest szembe megy, azaz az akkor hibaként leírtakat most sorban és simán meglépi?
Miért van az, hogy nagyszüleim, szüleim által a XX. század első, második harmadáról tapasztalt (elmesélt) helyzetek alapján van "deja vu" érzésem mostanában?
Miért van az is, hogy rezsicsökkentéssel, kedvezménnyel, pótlékkal meg a ...öm tudja mivel akarják kiszúrni a szemem, ahelyett, hogy rendesen megfizetnék a munkámat (és másokét is)?
Miért van az, hogy kölyökkorom óta azt hallom az illetékes fő-fő gazdasági potentátoktól, hogy a helyi fizetőeszköz gyenge kurzuson tartása "jó nekünk"? Miért is?
Miért van az is, hogy a politikusaink és döntéshozóink még mindig nem hajlandóak az euro bevezetésén gondolkodni sem, pedig a korábban ígért határidők sorra elmúltak?
Miért van az, hogy csak az országgyűlési és önkormányzati választások után "segítették meg" "úgy igazán" azokat az embereket, akiket még az első kormányra kerülésük, ill. az az utáni ellenzéki pénzügyi működésükkel, a félhülye, politikailag gyenge és engedékeny MSZP-SZDSZ kormány segítségével sikerült bepalizni a hitelekkel?
Miért van az, hogy még mindig ki merik jelenteni, hogy a pénzügyi, ipari és kereskedelmi szereplőkre kirótt adókat nem a lakosság fogja megfizetni?

Attól tartok, az elmúlt 16-17 év, nem igazán a demokrácia és a polgárság épülését jellemezi, hanem inkább egy modern feudalizmusét vagy még rosszabbat. De a legnagyobb gond nem ez, hanem az, hogy nem látható egy kiút, mert évek óta nincs olyan politika/politikus, akiről nem azt hihetné az ember, hogy ez is csak megszedni akarja magát először, aztán meg csak a hatalom érdekli majd.

Az a gáz, hogy a politikai felépítmény elvileg népképviseletet jelentene, ahol a képviselők a választóikat képviselik ugye... Tetszik vagy sem, ezt valahogy erősen kétlem.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.11.19. 16:45:44

@Erő e-meló: A botrányt nem az USA robbantotta, hanem a Századvég.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.19. 16:46:13

Édeske, énnekem ne írogassál az Index címlapján bizalmasan nyílt leveleket, mert úgy picsán rúglak, hogy a kedvesed szüleinek a zsidóktól elkobzott rózsadombi villájának a szuterénjében beüzemelt futópad mögötti fal adja a másikat.

Köszike :)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.11.19. 16:46:27

@Szúnyog: Nem unod még mindenre beírni ezt a bullshitet?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.11.19. 16:48:24

@darthvad: Minek magyarázol a mocskos trolljának? Pont róla szól az írás. Akármennyit magyarázhatsz, úgysem győzöd meg. Két opció van:
1.: hülye politikusrajongó
2.: ezért fizetik.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.11.19. 16:50:48

@Szelid sunmalac: Gondolom, valamelyik másik troll-nickjét használta. Nyilvánvaló, hogy pár majom áll az ilyen "bloggergéza" "batyu" "szunyog" "larry silverstein" és a másik 15 hasonló nick mögött.

sanyix 2014.11.19. 17:00:08

@maxval birca hozzászóló: van valós jövőképe: mindent a haveroknak, a nép meg dolgozzon éhbéren értük. Ennyi. De ez nem valami szimpatikus jövőkép.

Szelid sunmalac 2014.11.19. 17:00:45

@Rezsicsökkentő Hapcibenő: Nem. Vikinek meglehetosen sajatos stilusa van, oakarcsak a birkanak. Nem nagyon lehet oket osszekeverni.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.19. 17:00:48

@sas70:

"Ezzel csak egy baj van, a bolsevikok most éppen kormányon vannak!"

A bolsik 1919-ben, 1949-től 1990-ig, majd három parlamenti cikluson át, 12 éven keresztül 1994-től 2010-ig voltak kormányon.

Egyik időszakra se a legszebb emlékekkel gondol a magyra nép.

sanyix 2014.11.19. 17:06:09

@polyvinyl: Meg most vannak kormányon :)

csak egy néző 2014.11.19. 17:06:56

@polyvinyl:
Baromarcú pvc, nem unod, hogy mindenhova bekopizod ezt az 1917-es baromságodat?
Már ajánlottam neked és az idióta haverjaid, na és itt is van két új versenyző a szunyog, meg a wmiki, mekkora bulit csaphatnátok, ahelyett, hogy itt terjeszted a faszságaidat?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.11.19. 17:08:00

@Szelid sunmalac: Igen, ismerem a stílusát. De bárki tud ám stílusjegyek szerint írni. Pl ha bárgyún fogalmazok és beleírom a kommentbe, hogy Dopeman, akkor én is lehetek wmiki? Vagy így lesz Stefánia kisasszonyból Kuruc Ezredes?

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.11.19. 17:08:43

@polyvinyl: Dehogyis. Kádár János sírva könyörögne Viktornál a receptért...

nnnnnnnn 2014.11.19. 17:40:44

uh, ez súlyos volt még nekem is. majdnem kiégett egy relé. ezek a ballibek tényleg ennyire sötét idióták...

Erő e-meló 2014.11.19. 17:50:56

@nu pagagyí:
" A bizonyítékok begyűjtése a magyar hatóságok feladata"

Már régóta figyelem ahogy eregeted magadból a sztálinista bölcsességet

Joszif bácsi is csak rábökött ujjal valakire hogy nesztek ő a bűnös, keressetek hozzá bizonyítékot. Aztán addig verték az illetőt, amíg bevallotta azt is hogy az öreganyja Trockijjal nászéjszakázott a boszorkányszombatkor

Ez az elvtársak, előre a sztálini úton!

Erő e-meló 2014.11.19. 17:57:35

@NoOne:
Most ezeket mért tőlem kérded? Én nem vagyok népképviselet

Mondjuk azt kapásból, logikai alapon visszakérdezhetek arra hogy:
"Mi a biztosíték, hogy vissza/meg fogom kapni, amikor idős, ne adj'isten beteg leszek?"

- és amikor magánpénztárba fizetted be kotelező alapon akkor mi volt a biztosíték, hogy ezek a semmiből hirtelenjében összegrundolt, a menedzsmentnek vaskos jövedelmet biztosító intézetek visszafizetik a pénzed 35-40 év múlva?

Erő e-meló 2014.11.19. 18:03:42

@Rezsicsökkentő Hapcibenő:
A Századvég gondolom csak elébe akart vágni a dolgoknak, a színfalak mögötti zsarolás - mert ez volt a kitiltási botrány célja - nyilván már hamarabb beindult

Gondolom azért terítettek mert lépéskényszerbe akarták hozni az amerikaiakat az ügy nyilvánossá tételével: vagy mutassátok be a bizonyítékokat, vagy tűnjetek a ...csába. Bizonyítéknak nevezhető valami azóta sincs, csak a ballibber sajtó erőlködik a suttogó propagandával, ami azt mutatja hogy ők sem tudnak semmit

sanyix 2014.11.19. 18:08:52

@Erő e-meló: hú ez nekem is új. Tehát ha a hatóság bizonyítékot gyűjt az sztálinista. De akkor kinek kellene bizonyítékot gyűjteni? Amikor az elvtársaid gyűjtöttek bizonyítékot (kevésbé sikeresen) az akkor nem sztálinizmus?

Ti narancsbolsik nem vagytok semmik :)

ggiza 2014.11.19. 18:13:41

Érdekes vetítés ez az írás. Ismerek kormánypárti (állam)polgárokat, egyiket sem látom dühösnek, az elmúlt 5 évben, mintha különös nyugalommal telnének napjaik, persze folyamatos (számukra) pozitív események még rá is erősítenek erre, pl. a három elsöprő fidesz győzelem. Ezzel ellentétben, bizony sok-sok frusztrált, dühös, átkozódó baloldali barátot vélek felfedezni köreimben. Elég csak belehallgatni a klubrádió műsoraiba, vagy megnézni az ATV-t. Folyamatosan sírdogálnak a betelefonálók, meg a műsorvezetők is. A jobboldali barát majd akkor fog dühös lenni, ha esetleg a most szopóágon őrjöngő banda visszakerülne a hatalomba, bár ennek az esélye a zéróhoz közelít. Valóban, jön a pénz az EU-ból, miért is ne jönne, ha egyenjogú tag vagyunk? Cserébe megkapták a teljes magyar piacot, olyan fair megoldásokkal, hogy akár évekig veszteségesen működve, mesterségesen alacsonyan tartott árakkal, tönkretették a magyar kereskedőket, termelőket.
"Az, hogy lényegében időt húznak, és napi tíz órában, hivatásszerűen nyomják a súlyos, több ezer oldalas aktákat az iratmegsemmisítőbe, számodra valóban mellékes…" Erre azért nem ártana pici közvetlen bizonyíték is, mert annak hiányában egy komolytalan állítás, amin jót kacagnak, akik jót kacagnak...

"Meg a Gúdfrend is egy mocskos ciájé ügynök, aki egyébként azon dolgozik, hogy a diplomata álarca mögé bújva galád módon "

A helyzet az, kedves baloldali barátom, hogy Gyurcsány apád a NOL-nak adott egy interjút, ahol a kis szájával mondta el, hogy az őket külföldről támogatók még bizonytalanok, mivel nem látják a jelenlegi ellenzék kormányzó képességét.

"Szóval, a titok az, hogy sajnos minket átvertek. Átvertek, megszégyenítettek, megcsaltak és megkárosítottak. Nem csak engem, téged is."
Hát, nem is tudom. Nem érzek ilyet, hitel visszafizetve, mert a kormány megadta rá a lehetőséget, jobban élünk, mint Bajnai idején, vagy mikor a gyurcsányi pannon puma robogott.

Hál'istennek , az IMF-nek már irodája sincsen itt, az adósság év végére csökkenni fog, felminősítették az országot, és elismerően szóltak az általuk jócskán alulbecsült magyar gazdasági adatokról. Magyarországon jövőre is lesz nyugdíj emelés, míg pl. szomszédunkban drasztikus nyugdíj csökkentés lesz.

A négyes metróval jönnöd, meg egyenesen pofátlanság, azt még a nagyon liberális, szabad és demokrata Demszky barátod erőltette Budapestre, végre a jobboldali kormányzás alatt átadásra is került.

Az elszámoltató jövőről ábrándozol? Bizony, akkor nem csak a jobboldali barátodat kell megszólítanod, vagy azt állítod, hogy a korrupció 2010-től ütötte fel fejét kis hazánkban? Tudna erről mesélni neked az "És közben egyébként nem csináltunk semmit négy évig. Semmit." ex miniszterelnököd.

A tüntetés meg tényleg szimpi volt, a CCCP-s pólós szerencsétlentől a trágár demagóg felszólalókig, mindegyik igaz magyar demokrata...

Tudod, kedves baloldali barátom, el kellett volna menni szavazni, utólag már kár sírni. gyúrjatok 2018-ra, hátha akkor nem lesz 2/3-os a fidesz győzelme.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.19. 18:15:22

@csak egy néző:

"Baromarcú pvc, nem unod, hogy mindenhova bekopizod ezt az 1917-es baromságodat?"

Nem.

Téged unlak, meg a rühös fajtádat, meg azt, hogy HÁROM bebukott választás után se vagytok képesek méltósággal veszíteni, és átgondolni, mit kellene jobban csinálnotok, hogy valamikor a távoli jövőben egyszer TALÁN esélyetek legyen győzni.

A rühös bolsi fajtátok inkább felgyújtaná az országot, minthogy kussba maradjon, amíg nem lesz politikaképes.

Emmett Brown 2014.11.19. 18:16:07

@Erő e-meló: tessék a bizonyíték

cukornagykereskedes.cegalapitas-romaniaban.hu/

import cukor 510 euró/tonna áfamentesen

www.uzletiajanlatok.hu/index.php?f=5&ua=124667

ami pesten , már nettó 390 euró, azaz bruttó 495.

Ha ezek nem csalnak, akkor senki. heti 240 tonna, ha minden jól megy akkor évi szűk 400 millió.
És senki le se szarja az egészet.

Erő e-meló 2014.11.19. 18:18:40

@sanyix:
Ne tegyél már úgy mintha húgyagyú lennél! Ha valakit gyilkosnak mondasz amikor még áldozat sincs, és utána kezded keresni a bizonyítékokat, akkor az szerinted miféle igazságszolgáltatás?

Egyébként tényleg volt ilyen eset a sztálinista "igazságszolgáltatás" történetében. Sajnos nem sokat változtatok azóta

Erő e-meló 2014.11.19. 18:25:55

@Emmett Brown:
Akik azt rinyálják, hogy "nem fizetek adót ezeknek a korrupt izéknek" csak örülniük kéne hogy ÁFA nélkül jönnek be alapvető élelmiszerek, így sokkal olcsóbb az olaj meg a cukor

Akkor most mi a probléma?

Larry Silverstein 2014.11.19. 18:26:37

legközelebb ne levelezzé, hanem vidd el a spanodat szavazzatok Lopcsányra

ahogy megálmodtad

exterminador 2014.11.19. 18:27:19

@polyvinyl: örülök, hogy azért valahol mégis tisztában vagy magaddal. A blogod címe bizonyítja. Rühös beszélő majom. :D

Emmett Brown 2014.11.19. 18:30:59

@Erő e-meló: miért lenne olcsóbb ha áfamentesen jön be, mintha áfát kéne rá fizetnie a cégnek (egyébként szinte minden áfamentesen jön be)? nem az import áfamentességgel van a gond, hanem az itthoni bruttósítás a csalás lényege.

csak egy néző 2014.11.19. 18:31:04

@polyvinyl:
Pvc komám, szólj, ha orvosra van szükséged, szívesen segítek. Tudnának segíteni, nem lennél ennyire frusztrált.

Erő e-meló 2014.11.19. 18:31:25

@ggiza:
"napi tíz órában, hivatásszerűen nyomják a súlyos, több ezer oldalas aktákat az iratmegsemmisítőbe,"

Ez nekem is nattyon teccett az írásból!

Ürgebőrbe varrva akarják a Fideszek a több ezer oldalas aktákat elrejteni

Erő e-meló 2014.11.19. 18:35:15

@Emmett Brown:
Ezeket a dolgokat EU szinten lehetne csak megoldani, mert a rendszer lényegéből fakad a csalás lehetősége. Mindenki tudja, sokan csinálják az EU-ban, a nemzeti hatóságok pedig egyenként tehetetlenek, mert nincs határellenőrzés

Emmett Brown 2014.11.19. 18:42:23

@Erő e-meló: nem érted :) azzal semmi gond nincs, ha valaki Váradról Pestre exportál cukrot. nem a kamionon történik az okosság.

csak egy néző 2014.11.19. 18:43:33

"Hogy számodra csak az „ÉN” létezik "
Példa ennek az igazolására a pénteki hablatyolása a fideszes Kossuth (szegény, biztos forog a sírjában) rádióban.
Szinte az összes mondata így kezdődik: "így döntöttem, elveszek innen-onnan ezer milliárdot, majd én adok, eldöntöttem, véghez vittem....."

Larry Silverstein 2014.11.19. 18:45:39

@Emmett Brown: mit makogsz?

a Bundle is azt pofázta hogy azért árt neki az Áfa csalás mert az áfacsalt olaj olcsóbb mint a bundle olaja.

Az áfacsalt olaj nekünk nagyon megfelel, köszi.

Erő e-meló 2014.11.19. 18:54:46

Akkor meg télleg nem értem hol a gond?

Mindenki jól jár, olcsóbb a cukor, itt a dolce vita, az állam meg kit érdekel?

Emmett Brown 2014.11.19. 18:55:37

@Larry Silverstein: ha valóban csak a reális mennyiségek jönnének be, akkor talán igaz lenne, bár akkor meg ugye költségvetésből dotálják az olajat/cukrot, ami nem a legfrankóbb, de nagyon esetleg elmenne.
Viszont ha a szükséges mennyiség többszörösét ki és beléptetve utaztatják, akkor minden egyes alkalommal megokosítják az áfáját.

ha bejön 100 forint értékű cucc az importőrhöz. ezt ő továbbadja 80+áfáért (meg szerez pár fiktív számlát), a következő két közvetítő meg 82 és 84+áfáért, majd a láncban a negyedik tag exportálja az eredetileg importált cuccot 109 nettóért, akkor 4 forint az áfafizetési alap, viszont 25-öt visszaigényelnek egy olyan cucc után, ami le sem jön a kamionról, nemhogy Mari néni kajszilekvárjába kerülne.

csak egy néző 2014.11.19. 19:06:31

@Larry Silverstein:
"a Bundle is azt pofázta hogy azért árt neki az Áfa csalás mert az áfacsalt olaj olcsóbb mint a bundle olaja.

Az áfacsalt olaj nekünk nagyon megfelel, köszi."

Hajrá magyar gazdaság, hajrá fidesz, ilyen szavazók kellenek nekünk.

nu pagagyí 2014.11.19. 19:46:42

@Erő e-meló: Az a probléma, hogy becsületes munkával kellene meggazdagodni, nem pedig hatósági védelem alatt folytatott adócsalásból, a hatalom fosztogatásból származó alamizsnáiból vagy az össznépi orgazdaságból.

nu pagagyí 2014.11.19. 19:49:48

@csak egy néző: Tegyük még hozzá, hogy azért jövedelmező az Áfa-csalás, mert világrekord az Áfa-kulcs. Amíg a hatalomközeli maffiózók meg nem gazdagodnak, addig így is marad.

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.19. 19:54:21

@nu pagagyí:

"Amíg a hatalomközeli maffiózók meg nem gazdagodnak, addig így is marad."

Ha meg újakat rakunk a helyükre, akkor azok kezdik el tömni a zsebüket. Lásd Karácsony Geri is ahogy beült Zuglón a polgiszékbe, mindjárt megduplázta a maga és a sleppje illetményét.

Vizovicki meg Simon jól vannak egyébként? Csak ügy kérdezem :D

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.19. 19:59:57

@Larry Silverstein:

A Bunge baja az volt, hogy a magyar boltos nem olyan, mint a dél-amerikai, a magyar az nem vele akarta az áfát csalni :D

Larry Silverstein 2014.11.19. 20:01:00

@Emmett Brown: mit makogsz? a bundle-al vitatkozz az olajpiacról.

PerverzTata 2014.11.19. 20:02:46

nah... Cikk jó és NoOne a "The One" aki megírta mi one...

Annyit hozzáfűznék, hogy a helyzet még ennél is rosszabb, mert még alternatíva sincs... :/

Ilyenkor szoktam új játékot kezdeni, esetleg egy korábbi mentést visszatölteni...

Lehet hogy a piros helyett mégis a kék pirula kellett volna?

Emmett Brown 2014.11.19. 20:04:25

@Larry Silverstein: látom a tények meg a számok nem az erősségeid. ha nem érted, hogy működik az áfa az nem szégyen, csak akkor nem kell kiragadott mondatokkal a felnőttek dolgába belemakogni.

Tudományos libsizmus 2014.11.19. 20:18:36

Kíváncsi vagyok, sikeres lesz-e az amcsi puccs. Belegondolni sem merek, mi lesz itt, ha a CIA visszahozza nekünk a libbantakat.

maxval birca hozzászóló · http://bircahang.org 2014.11.19. 20:24:21

@Tudományos libsizmus:

Az USA egy fideszest fog Orbán helyére tenni. Ballibeket ők se akarnak.

f123 2014.11.19. 20:24:46

Csak annyit szeretnék kérdezni, a cikk írójától, hogy mit szeretne? Mi a konkrét cél? Mi az ő elképzelése? Mi fog vagy minek kellene történnie a jövőben?

f123 2014.11.19. 20:29:24

Volt egy tüntetés, ahol a kormányfő és a nav elnök lemondását követelték. Most mi lesz? Lemond a nav elnök, sőt a kormányfő, aztán mi lesz?

sanyix 2014.11.19. 20:39:25

@Erő e-meló: Már hogy ne lenne áldozat? A magyar nép az áldozat, tőlük loptok mindent el, ahogy rákosi, és kádár apádék is tették.

De azért aranyos ahogy komcsiként komcsizol :)

sanyix 2014.11.19. 20:41:33

@Tudományos libsizmus: ha visszahozza őket (bár ti bolsik mindig is erősen paranoiások voltatok, szóval nem hiszem hogy sok igazság van a félelmeitekben), akkor ugyan az lesz mint most, hiszen ugyan azok mint ti vagytok, ugyan abból az MSZMP-ből, és KISZ-ből származtok.

Qub 2014.11.19. 20:41:57

@f123: Elsőként be kéne fejezni a lopást.. Üvegzsebet minden állami területre.. A katonai és nagyon nagyon szigorú nemzetbiztonsági területeket kivéve minden pályázat nyílt és legalább 3 szereplős.. Aztán nem ártana ha a hülyéket kizárná a párt gondolok itt pl Rezsi Szilárdra vagy L.Simonra.. Ha valaki nem ért az energetikához az NE lehessen rezsibiztos mert fingja nincs róla.. Én sem lehetek eladó a boltban mert nincs hozzá végzettségem.. Ilyen beosztásokra meg hülyéket jelölnek.. Be kéne fejezni a "tisztán politikai kormányzást" mert abból volt it 89 elött 40 év és eléggé szar volt - és az adott területhez értő embereket az adott területen foglalkoztatni.. Na ez legalább 2 év.. Utána meglátjuk

f123 2014.11.19. 21:07:05

Qub: oké. Mondjuk a közbesz részénen nem hiszek, de legyen és ki fogja ezt megcsinálni? A hőbörgő tömeg v a töketlen ellenzék? V együtt fogják?

kvadrillio 2014.11.19. 21:07:40

Továbbra is a szülői házban él a 19-29 éves városi fiatalok több mint 60 százaléka...MERT NINCS MUNKAHELY A SZÁMUKRA TE ÁLLAT !!!!!

Tudományos libsizmus 2014.11.19. 21:08:31

@sanyix:
Zseniális, amikor bolsiznak a bolsik:)

kvadrillio 2014.11.19. 21:08:57

@kvadrillio: "
Havi 53 000 és megszabadulsz a szüleidtől

Nem csak nem tudnak, már sokszor kedvük sincs a fiataloknak az önálló élet elkezdéséhez.
"

...hmmmm.........ha a hülyeség hatványozódik.........

sanyix 2014.11.19. 21:11:30

@Tudományos libsizmus: bizony jól tudsz olvasni, tényleg ezt írtam :)

kvadrillio 2014.11.19. 21:12:22

..20 % HÖRÖG A JÓLÉTTŐL, 80 % MEG A VÉGSŐKET RÚGJAHHHHH......

orbán.....csodálatos társadalmi struktúrhát alkotott.........

kvadrillio 2014.11.19. 21:16:53

A fenntartható fejlődés stratégiájára vonatkozó
szempont- és követelményrendszer, valamint
a stratégia kidolgozásának tartalmi és szervezeti keretei
2005. április
Összefoglaló
A modern, európai Magyarország megteremtését célzó intézkedési tervről szóló 2064/2004. (III. 18.) Korm. határozat 3. pontja értelmében ki kell dolgozni a fenntartható fejlődési stratégiára vonatkozó szempont- és követelményrendszert, amely meghatározza a stratégia elkészítésének és végrehajtásának kereteit. Az Európa Terv (2007-13) kidolgozásának tartalmi és szervezeti kereteiről szóló 1076/2004 (VII.22) Korm. határozat alapján – az EU vonatkozó stratégiájával is összhangban – a terv fő célkitűzései között szerepel a fenntartható fejlődés feltételeinek biztosítása.
Magyarország hosszú távú jövőjére vonatkozó stratégiai tervezési tevékenység alapjául az ország jelenlegi adottságait, a nemzetközi feltételrendszert és a fenntartható fejlődés alapelvei és koncepciója alapján megfogalmazható célkitűzéseket kell számításba venni.
A fenntartható fejlődés középpontjában a társadalmi haladás, a szociális alapkérdések megoldása, azaz a tág értelemben vett szociális jólét elérése, megőrzése áll: a méltányos életfeltételek, megfelelő életminőség biztosítottsága és javítása mindenki számára, beleértve az egészséghez, az egészséges környezethez, a szociális biztonsághoz, a társadalmi kohézióhoz szükséges feltételeket. A társadalmi jólét javítását, folytonos biztosítását szolgálja a gazdaság, a gazdaság eszközrendszere – annak hatékonyságát elsősorban nem a mennyiségi, hanem a minőségi mutatókkal mérve. A társadalmi haladás biztosításához, a társadalmi-gazdasági tevékenységek során tekintettel kell lenni a természeti környezet, a nem megújuló és a feltételesen megújuló erőforrások korlátjaira, a természeti rendszerek eltartó képességére, a fenntarthatósági szempontoknak érvényt biztosító közösségekre: a környezet védelme, a természet megőrzése tehát kulcsfontosságú a fenntartható fejlődés szempontjából.
A fenntartható fejlődés kereteinek megteremtése, a vonatkozó stratégia kidolgozása és végrehajtása jótékony hatással lesz az ország, illetve a gazdaság versenyképességére. ....... és így tovább.....

de nálunk csaK "TORZ MÉSZÁROSLŐRINCKÉK" MUTÁLÓDTAK, ALAKULTAK KI UNIÓS PÉNZEKKEL KISTAFÍRUNGOZVA.....

kvadrillio 2014.11.19. 21:19:38

@kvadrillio: A fenntartható fejlődés stratégiájára vonatkozó
szempont- és követelményrendszer, valamint
a stratégia kidolgozásának tartalmi és szervezeti keretei
2005. április
Összefoglaló
A modern, európai Magyarország megteremtését célzó intézkedési tervről szóló 2064/2004. (III. 18.) Korm. határozat 3. pontja értelmében ki kell dolgozni a fenntartható fejlődési stratégiára vonatkozó szempont- és követelményrendszert, amely meghatározza a stratégia elkészítésének és végrehajtásának kereteit. Az Európa Terv (2007-13) kidolgozásának tartalmi és szervezeti kereteiről szóló 1076/2004 (VII.22) Korm. határozat alapján – az EU vonatkozó stratégiájával is összhangban – a terv fő célkitűzései között szerepel a fenntartható fejlődés feltételeinek biztosítása.
Magyarország hosszú távú jövőjére vonatkozó stratégiai tervezési tevékenység alapjául az ország jelenlegi adottságait, a nemzetközi feltételrendszert és a fenntartható fejlődés alapelvei és koncepciója alapján megfogalmazható célkitűzéseket kell számításba venni. ..A fenntartható fejlődés középpontjában a társadalmi haladás, a szociális alapkérdések megoldása, azaz a tág értelemben vett szociális jólét elérése, megőrzése áll: a méltányos életfeltételek, megfelelő életminőség biztosítottsága és javítása mindenki számára,

A fenntartható fejlődés középpontjában a társadalmi haladás, a szociális alapkérdések megoldása, azaz a tág értelemben vett szociális jólét elérése, megőrzése áll: a méltányos életfeltételek, megfelelő életminőség biztosítottsága és javítása mindenki számára,

mindenki számára !!!!!!!!!

kvadrillio 2014.11.19. 21:21:15

...nem mészároslőrinckék számára és nem úgy, hogy a magyar nép fele, 50 %-a

VEGETÁL !!!!!!!!

Trackers 2014.11.19. 21:37:24

Nem stimmel a poszt.

A poszt háromnegyede az elégedetlenségről szól, becsmérlésről, káromkodásról, stb...

Holott a kormánypárti szavazók leginkább azért kormánypártiak, mert jobb nekik, és kevésbé elégedetlenek, mint a szocik alatt voltak.
Mert ha rosszabb lenne nekik, akkor szoci szavazók lennének, vagy tüntetnének veled.

A mindennap elégedetlenek, becsmérlők, és káromkodók ott vannak melletted a tüntetésen.

Amíg az MSZP az alternatíva és mindenféle elteregója a megszólítottak a Fideszre fognak szavazni.
A trükk az, hogy mégiscsak kell valakit mutatni, aki nem a Fidesz és nem az MSZP, és akiben megbíznak.
Ahogyan ezt te is leírtad:

"Azt is elmondom Neked, hogy nem, nem tartom jelenleg egyik parlamenti pártot vagy már létező szerveződést sem arra érdemesnek, hogy kiemeljen minket ebből a patthelyzetből. A legszomorúbb ebben az egészben, hogy nincs valódi alternatíva."

Szóval kell mutatni valakit, ha a célod a leírtak szerint, valóban a kormánypárti szavazók megszólítása.
Ha meg nem, akkor meg mindegy.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.11.19. 21:38:44

@Qub: Kedves (tév)képzelgő libbantka!
Felsorolnád, azokat a valóságban is létező országokat, ahol ez így működik?
És megadnád azt a konkrét személyt, aki itt ezt meg fogja csinálni?
Batman/Superman/Dopeman?
Akiknek több bizonyíték van a létezésükre, mint az evolúció elméletre?

Trackers 2014.11.19. 21:39:14

@kvadrillio:

Ilyen szép határozatokat minden kormány hozott már.

A probléma, hogy lófaszt se valósított meg ezekből senki.

Trackers 2014.11.19. 21:41:08

@Qub:

Egyetértek.

A cél az átlátszó által megfogalmazott átláthatóság.
Aztán hogy szakemberek irányítsák az országot.

Most már csak olyan politikai formáció kéne, aki ezeket magáénak érzi. Mert hogy az MSZP és szatelitjei nem, ahogyan a FIdesz sem, azt tudjuk.
A Jobbik gondolom nem jöb nálad szóba.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.11.19. 21:43:56

@Erő e-meló: Ezt gondolod, mert a kicsi szíved ezt diktálja. Te dolgod.

Én meg azt gondolom, hogy a szervilis majmok támadni akartak, csak öngól lett. Ilyen az, amikor az ülepet nyaló nyelv túlpörög. Gondolták, úgyis az az ukáz, hogy bántani kell amerikát (és dicsérni a szovjeteket), akkor nosza, mondjuk azt, hogy az amerikaiak büntetnek, mert a nav ellenőrzi őket. Nem jött be, ezzel ártottak a legtöbbet. Ennyi.

Trackers 2014.11.19. 21:44:47

@Tudományos libsizmus:

Ha Amerikai segedelemmel visszajönnek a szocik vagy (és) Gyurcsány, akkor az lesz, hogy kb kétszer ennyien fognak, legalább heti kétszer tüntetni 4 éven keresztül.

Larry Silverstein 2014.11.19. 21:47:19

@Trackers: ez butaság a politikusok max. politikai szakértők.

szakértő kormány nincs, nem is lehet. honnan a faszból tudná megítélni az átlag idióta választó hogy ki a pénzügyi/jogi/mezőgazdasági stb. szakértő? Ugyan. A szakértésre ott az államapparátus.

Trackers 2014.11.19. 21:49:21

@Rezsicsökkentő Hapcibenő:

Akkor te nem olvastad a mai index cikket:

index.hu/belfold/2014/11/19/kitiltas_kotta_washington_jelentes/
Egy kevésbé ismert, de befolyásos emberi jogi szervezet még a nyáron konkrét lépéseket javasolt Washingtonnak arra, hogy mit lépjen meg Magyarországgal kapcsolatban. Az eddigi eseményeket látva úgy tűnik, hogy az Obama-adminisztráció a szervezet több javaslatát megfogadta.

harcospacifista 2014.11.19. 21:50:15

@maxval birca hozzászóló: hú, ez izgalmasan hangzik, elárulnád hogy micsoda?

Larry Silverstein 2014.11.19. 21:53:54

@Trackers: az amerikaiak nem akarják a cucikat. Ha emléxel, a választás előtt bajnai meg szarházy is volt eligzításon. akkor is megcsinálhatták volna a kitiltás dossziét, de nem csinálták.

Fosnak a jobbiktól, cuci kormány esetén legközelebb a jobbik jönne vissza.

Igy marad a fidesz. Vagy megalkusznak Orvbánnal csendesen, vagy rátolnak vmi hataloméhes másik fidexest. Ezek a valószínübb forgatókönyvek, a cuciknak annyi.

Ami amerikát itt érdekli az nagyjából a militáns cionisták apró csoportja a fővárosban, de merthogy már nincs szdsz, majd a mazsihiszben megérdeklődik ki nekik a legelfogadhatóbb a fidexben.

Trackers 2014.11.19. 22:02:59

@Larry Silverstein:

Nem tudom mit akarnak az Amerikaiak, és csak remélem, hogy bármit is akarnak az nem sikerül nekik.

Mert ahol sikerült elérniük amit akartak, ott javában háborúznak, és gyilkolásszák egymást.

A két utóbbi Irak, és Ukrajna, de itt van még régről Afganisztán, ... hosszú a sor.

Larry Silverstein 2014.11.19. 22:10:13

@Trackers: nem, az amerikaiak nem ezt akarták hanem elbalfaszkodták.

vérzik a szivem, de, azon kivül persze hogy meg kő csinányi az atomot is meg a csövet is, Mo. -nak jó hogy lesz egy fél ukrajnányi 'nyugat' tőlünk keletre. Bár soha nem lesz eu tag, meg most 10 évig tele leszünk menekülttel a nyugati ukrán jólét miatt, remélem betonoznak oda pár Nato támaszpontot.

ne legyünk már a határon

Qub 2014.11.19. 22:18:42

@wmiki: És ha nincs ilyen most? Illiberális demokráciát is milyen gyorsan lehetett csinálni pedig az sincs sok helyen.. Miért ne lehetne végre az ország első valamiben? Ha a sok elvtárs nem azon ügyködne állandóan hogy lehet a zavarosban halászni meg hogy lehet mindent titkosítani hanem ezt az energiát beleölnék az átláthatóságba mindjárt jobban állnánk.. Ja hogy szerinted az ember nem ilyen hanem lop? akkor miért nem rúgjuk fel a holdig hogy ne lopj a közösből bazdmeg?
Nem kötném egyetlen személyhez, nem kell " egyszemélyi vezető", bár azért jó lenne ha a magyar politikai életben lenne legalább valaki akit tisztelni lehet.. Arra már nem is gondolok hogy példaképnek állítani.. Hozzáértő szakember gárdák kellenek..

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.19. 22:28:15

@nu pagagyí:
Másrészt az USA-nak biztosan vannak bizonyítékai, csak mivel titkosszolgálati úton szerezték őket, nem használhatók fel.
Gondolom, nemcsak a Vida- és Orbán-rablóbanda bankszámláinak számát tudják, de azt is, melyiken melyik nap milyen alsógatya/bugyi van, és hogy milyen alapanyagokból áll össze a rajta lévő szarcsík.
(Mondjuk utóbbit a @maxval birca hozzászóló: , @Szúnyog: , @polyvinyl: , @wmiki: , @$$$=$$$: stb.-féle seggnyalók is tudják, ők még ízre is.)

s 2014.11.19. 22:33:34

"A legszomorúbb ebben az egészben, hogy nincs valódi alternatíva."

Nem. Ez a leginkább megnyugtató. Amikor ugyanis a legtöbben azt mondják, hogy nincs alternatíva, az lényegében azt jelenti hogy nincs LÁTHATÓ alternatíva. Alternatíva mindig van. A hatalom ezt nem ismeri fel, de sokan nem ismerik fel a jelenlegi hatalom ellenfelei közül sem. Egy váratlan dolog felbukkanására kellene számítania mindenkinek, de a dolog természeténél fogva erre nyilván senki nem számít. Olyan ez tudod, mint a devizahitel. Mindenki arra számított, hogy a svájci frank a legstabilabb pénz, abban érdemes eladósodni. Csak hát amikor a világ tőkéje abba a devizába áramlott bele, már az sem volt annyira stabil. Hasonlóan mindenki arra gondol, hogy a fidesz kormány a legstabilabb, de amikor nagyhatalmak közé ülnek le a fiúk kártyázni (Oroszország, USA, EU), hamar kiderül, hogy nem ők keverik a zsugát. A hatalom egy pillanat alatt elvész. Elég pár rossz mozdulat.

A szkeptikusoknak fogadást ajánlok. Hol lesz orbán 10 év múlva?
1. Miniszterelnök lesz
2. Parlamenten kívüli politikus lesz
3. Alkesz lesz Felcsúton, ahol az aréna bérbe adásából befolyó pénzt iszogatja el
4. Bécs mellett lesz egy hangulatos szobája gumiból, gumi telefonnal és gumi bútorokkal

s 2014.11.19. 22:38:39

@$$$=$$$: "majdnem kiégett egy relé" Tehát az összes. Csak nem akartad elárulni.

Netuddki. 2014.11.19. 22:41:26

@Erő e-meló: "Akkor tehát még egyszer: hol vannak a bizonyítékok?"

Nem nekünk a dolgunk a nyomozás balfasz fideszes!

s 2014.11.19. 22:46:33

@maxval birca hozzászóló: "hosszú távon néz előre"

Így van, ezzel maximálisan egyetértek. Azt nézik, hogy hosszú távon mennyi pénzt lehet kitalicskázni az adófizetők által a társadalom számára befizetett összegből a haverok zsebébe. Az igazi profik ezt nem csak rövid távon gondolják végig.

Van valami, amit azért el kell mondanom. Azt sem szabad kihagyni a számításból, hogy mennyi lámpavas van Budapesten (sajnos nem elég), továbbá milyen könnyű drótkötelet és csörlőt szerezni (nem olyan nehéz).

s 2014.11.19. 22:52:49

@Erő e-meló: "Akkor tehát még egyszer: hol vannak a bizonyítékok?"

A távhőszolgáltatónál. A nav ugyanis hosszú távú szerződéseket kötött a hőerőművekkel, hogy a náluk található felesleges iratok elégetésével megtermelt hőt a lakosság részére kedvezményes áron értékesíteni fogják az elkövetkező néhány évben.

s 2014.11.19. 22:54:41

Ez az úgynevezett 2in1 akció. Rezsi és rizsa csökkentés. Hát nem kibaszottul kurva jó?

s 2014.11.19. 22:56:35

És még egy kérdés végezetül.

Vajon megbaszta -e orbán a buzi kurva rohadt anyját szájba, vagy mégsem, pedig akarta a kis geci.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.19. 23:07:12

@polyvinyl:
Nem neked írta.
Akkor az lett volna a megszólítás, hogy Te idióta faszkalap!, nem az, hogy Drága Barátom!.

@Larry Silverstein:
Te idióta segg, ne írj olyasmiről, amiről fogalmad sincs.
A szakértő kormányt nem a szavazók választják, te fasz. Kinevezi az államfő. Nem hasraütéssel, hanem tárgyalások után.
És még te beszélsz átlag idióta szavazóról, te messze átlag alatti agykapacitású idióta barom?

s 2014.11.19. 23:07:22

@Larry Silverstein: Bár nem szerepelt a felsorolt lehetőségek közt, benne vagyok. Egy üveg jéghideg Heineken sört ajánlok fel tétnek - remélem nem sértelek meg vele - és egyúttal közlöm, hogy a 4. sort (a gumiszobásat) játszom meg.

Larry Silverstein 2014.11.19. 23:08:34

@s: Utálom azt az imperialista fost.

Csapolt Plzen jó lesz, Prágából.

s 2014.11.19. 23:11:46

@polyvinyl: Magadra vetted? Fél siker. A másik fele az, hogy agyfaszt kaptál többünk szeme láttára, amivel igazolod, hogy valódi faszparaszt vagy. Remélem nem bántottalak meg. Restelleném.

s 2014.11.19. 23:13:37

@Larry Silverstein: Nem probléma. Valószínűleg úgysem kellett volna innod semmit . . .
Nekem jó lesz a Heineken.

s 2014.11.19. 23:21:50

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Igen, ez a körülmény érdekesen kavarja fel fogadásunk poshadt állóvizét. Mi van akkor ugyanis, ha posztumusz köztársasági elnök lesz a cigány lótolvajból? Ki fog akkor sört kapni, kérdem teljesen kétségbe esve. Sőt. Mi van akkor, ha elrohad a kibaszott gumiszobában és a kutya sem veszi észre, mert az orvosainak is jobb dolga akad, mint azt a méreten felüli faszt őrizgetni.

Végül mi van akkor, ha saját magát nevezi ki köztársasági elnöknek, mámorában szívrohamot kap, és feldobja a vízhólyagos talpát a gumiszobában. Gyötrő kérdések ezek ilyen kései órán.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.11.19. 23:34:04

@s:
Hát ha valóban az lesz, amit én mondok, már másnap kaptok tőlem mind a ketten egy sört.

Ennyit nekem bőven megérne.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.11.19. 23:51:31

@Trackers: No, nem gondoltam, hogy a Századvég is a hanyatló nyugat csatlósa.

Viccet félretéve ezek aztán tényleg nemzetrontó javaslatok, látszik, hogy a tuggyukkiknek semmi sem drága:

- A korrupcióról információkat gyűjteni
- A civilek mellett kiállni

Nekem mint magyar állampolgárnak ezekből melyik is rossz?

polyvinyl · http://beszelomajom.blog.hu 2014.11.20. 00:22:45

@Rezsicsökkentő Hapcibenő:

Kérdezd meg az ukránokat, jó-e most nekik, hogy Merkel asszonyság meg a Nuland picsa rányitotta a szemüket a hazájukban tomboló korrupcióra, meg kihajtotta az utcára a civiljeiket.

Esetleg kérdezhetsz célzottan ukrán anyákat, feleségeket, akiknek meghalt azóta a gyereke, férje, vagy az egymástól szétszakított rokonokat is kérdezheted.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2014.11.20. 08:07:06

@Qub: értem... :x
Tehát ti libbantak, már megint nem létező dolgokról álmodoztok.
Látod... normális embere ezért nem veszi komolyan a folyamatos siránkozásaitokat.

Qub 2014.11.20. 08:30:07

@wmiki: Elárulod mi a jó abban hogy mindent titkosítanak? Hogy soha nem tudod vajon holnap kihoznak -e olyan törvényt ami visszamenőleges hatállyal 10 évre kifizettet veled egy csomó pénzt? Ez siránkozás?? Ez düh, pajti.. Dühös vagyok hogy a saját országomban a saját embereink lopnak meg, és még ki is állnak büszkén hogy igen mi ezt tesszük.. Hát kösz bazdmeg.. Minek fizetek adót ha vannak akikre nem vonatkoznak a szabályok???

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.11.20. 11:11:56

@polyvinyl: Értem, tehát azt mondod, hogy hadd lopjanak a politikusok, hadd rohadjon szét az ország a korrupciótól, mert különben emberek fognak meghalni. Főleg gondolom, ha narancsos politikusokról van szó, mert gondolom 2010 előtt nagy baj volt a korrupció.

Te tényleg nem vagy normális.

NoOne 2014.11.20. 11:39:30

@Erő e-meló: "mi volt a biztosíték, hogy ezek... ...visszafizetik a pénzed 35-40 év múlva?"
Az állam, meg a törvény volt a biztosíték. Azt nem is említve, hogy ha azt láttam volna, hogy valami "nem jól megy" az adott társaságnál, simán átvihettem a pénzemet egy másikba, harmadikba stb. De visszekérdeznék: _most_ mi a biztosíték, hogy megkapom?
Továbbá a többi kérdésre/felvetésre elfelejtettél válaszolni/reagálni, és azok sokkal fontosabbak, mint ez itt.

NoOne 2014.11.20. 11:48:14

@PerverzTata: Nem feltétlenül örülök, hogy részben "összefoglalhattam" a probémákat - sajnos.
Az alternatíváról:
Azt írtam: "De a legnagyobb gond nem ez, hanem az, hogy nem látható egy kiút, mert évek óta nincs olyan politika/politikus, akiről nem azt hihetné az ember, hogy ez is csak megszedni akarja magát először, aztán meg csak a hatalom érdekli majd."
Ezzel kapcsolatban a választott képviselőnknek is feltettem a kérdést, hogy mi lenne, ha végre a választóiért (is) dolgozna egy kicsit a parlamentben, a személyes karrierje alakítása mellett/helyett, de az érdemi válasszal azóta is adós...
Kár, hogy nem lehet képviselőket visszahívni. Kíváncsi lennék, hogy mi lenne most, ha mégis... :)
süti beállítások módosítása