Mi történik?

Tudod ki az a "Habonyárpi"?

2016. február 17. 20:39 - 3niko

Szerinted ki ő? Mit akar? És egyáltalán hogyan merészel ilyen pofátlanul, érzéketlenül, és mégis nagystílűen visszaélni a helyzetével?

Megmondom inkább én.

Egy bábu.

Dróton rángatott macskajancsi.

Kirakatfigura.

Sokkal jobb, ha vele, és döbbenetes visszaéléseivel, a vele kapcsolatos, kétesnek mondható, ám mégis „puha” ügyekkel foglalkozol, mintsem a jelen rendszert jellemző hihetetlenül romboló tendenciákkal.

A puha diktatúrákban puha bohócokat alkalmaznak.

habony.jpg

Szép művészet, mondhatom.

Te meg bérelt páholyból nézed a műsort, és dörzsölöd a tenyered, mert fél éve nem jött egy migráns sem erre, baromi olcsó a rezsi ( csupán csak a gáz fűtőértéke lett 30%-kal kevesebb), megkajáltad a CSOK-os balhét is (csak győzzed majd vakargatni a fejedet pár év múlva, ha igénybe veszed), szóval azt érzed, oltárira tele a padlás…

Semmi gond. Miért is kellene, hogy zavarjon az, hogy mindeközben a gyerekeidből droidokat nevelnek, a tisztesen megkeresett és befizetett adóidból és járulékaidból származó bevételekből strómanok gyártanak tisztességtelen és istentelenül nagy extraprofitot, illetve talicskával hordják ki a fenekünk alól a szép magyar anya-, jobban mondva termőföldet?

Mindeközben kétmillió ember éhezik, nem tud rendesen fűteni, kórházak és iskolák vergődnek, jajveszékelnek a tönk szélén. De jobb is erről nem tudomást venni. Úgyis csak ballibsi maszlag, nemdebár?

Már minden az övék. Érted? Minden. Kábé Te is.

Viccet, gúnyt csináltak a magyarságból.

Mindemellett pedig nem átallnak ilyen figurákat pakolni a kirakatba, mint a „Habonyárpi”. Cirkusz kell a népnek. Hát megkapja.

Lagzi a Szépművészeti Múzeumban? Kikölcsönzött festmények ugyanonnan? Egy kis mámoros szórakozás a Te pénzedből Ibizán?

Nem téma.

Egyébiránt szeretnélek felhomályosítani, nem ez a legnagyobb baj.

A baj a Te fejedben van, kedvesem, aki még mindig nem látsz előrébb az orrocskádnál. Azaz nem akarsz. Egyszerű vagy és befolyásolható. Elnézést, de ki kell, hogy mondjam. És fáj, nagyon fáj, hogy ez van. Valahol nem tehetsz róla. De azért talán mégis lehetnél kicsit emberibb. Kevésbé önző. Tájékozottabb- csak úgy, magad miatt. Hol van ilyenkor a legendás magyar ravaszság és virtus?

Hát náluk. Te meg a zsebükben. Ők használják. Te pedig nem. Azt hiszed kemény vagy. Közben meg ugyanolyan fel-, és kihasznált udvari bolond, mint ő.

Csak egy a baj, kisbarátom. Ő megteheti, Te meg nem. És sose fogod. És ez kutya nagy baj.

Gondolkodj el ezen, kérlek.

Csak egy picit.

Köszi…

84 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mitortenikma.blog.hu/api/trackback/id/tr758399618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dez01 2016.02.18. 10:47:54

A poszt ül, de hozzá kell tenni, hogy korábban is így volt:(

Karpati Zoltan 2016.02.18. 11:04:02

Ezt gyakran hallom ( hogy előtte is így volt ), de ne felejtsük el, a 2010-es választási eredmény annak tudható be, hogy nem akartuk, hogy ugyanúgy maradjon. Aztán tessék.

Pelso.. 2016.02.18. 11:11:14

@Karpati Zoltan: Aha, még "úgyabb" lett. Nem kellett volna hinni az üres szavaknak.

duke.ekud 2016.02.18. 11:36:10

Nagyon biirom ezt a Habonyt, SEMMIT sem kell csinalnia, es baloldal megorul tolle.
Ha csak levegot vesz, a libsik mar sikoltoznak, mar csak ezert is szimpatikus.
Raadasul a szobeszed szerint O talalta ki, a REZSICSOKKENTEST, amivel szarra szivatta az egesz baloldalt, es igy masodszorra is ketharmaddal nyert a fidesz. Zsenialis ficko lehet, remelem O lesz Orban Viktor utodja, ha egyszer majd az Orban mar nem valalja a miniszterelnokseget.
HABONY ARPAD MINISZTERELNOK, a libsik kilonek magukat a holdra, mar csak ezert is megerne.

átlátó 2016.02.18. 11:38:37

...ezek olyanok, mint Mexikóban a drogbárók. Néha eltűnik egy, hogy a közvélemény lássa: itt nincs helye az ilyen kalandoroknak. (arab pénzváltóknak, neppereknek, egyéb ügyeskedőknek, spekulánsoknak )
De már eltüntetésükkor megvan a beugró...jut eszembe. Hová tűnt az a másik lózungfigura, a Rákay dikk?

Voznyák Pista2 2016.02.18. 11:45:18

"Csak egy a baj, kisbarátom. Ő megteheti, Te meg nem. És sose fogod. És ez kutya nagy baj."

Úgy van barárom, a politikusaink bármikor megtehették, meg is tették, (függetlenül a politikai orientációtól) mindig.

2010-ben csupán arról kellett dönteni, hogy emellett még legyen tönkretéve az ország is, és az IMF meglehetősen kétes kimenetelű segélyprogramjain tengődjünk mint a görögök, vagy legyen kivezetve a hajó a viharos vizekről.
Ma már ott tartunk, hogy az ország kilábalt a válságból, a GDP arányos államadósság csökkent, és az uniós támogatásokat (köszönhetően a 3% alatti államháztartási hiánynak) lehetőségünk van igénybe venni.
+ Családtámogatási adókedvezményeket vehetünk igénybe, és igen itt a CSOK, a kormány igyekszik, és a lehetőségekhez mérten (hiába, azt a 8 évet ki kell heverni valahogy, ami nem megy pitty patty ugyebár) de nem megy minden egyszerre. Be kell látni, hogy ha valahová adni akarunk, azt valahonnan el kell venni. (Már hallom "stadionépítés", de nézd meg, mennyi részesedése van ennek a költségvetésben, és mennyi a szociális ellátó rendszerbe kiáramló pénz, beleértve az oktatást, kórházakat stb.)
Oktatás ? Tényleg fontos, a tanárok fizetése is, de egyenlőre az a legfontosabb, hogy legyen aki iskolába járjon. Erről szólnak a kormány stratégiai jellegű családtámogatási lépései. Aztán lesz akit oktatni kell.

Gondolkodj el ezen, kérlek.

Csak egy picit.

Köszi…

NekemNemEzKell 2016.02.18. 11:50:09

De mi a francot foglalkozik az ellenzék állandóan vele? Miért tartják napirenden, a nevének felemlegetését?

NekemNemEzKell 2016.02.18. 11:52:09

@Voznyák Pista2: "2010-ben csupán arról kellett dönteni, hogy emellett még legyen tönkretéve az ország is..." gondolom te a holdon jártál, vagy valami elvarázsolt világban. Netán valamit szívtál, így a valóság, átsiklott feletted, s nem zavarta az álmodott világodat.....

Netuddki. 2016.02.18. 12:03:22

Most mit akartál ezzel mondani?

Mi a közös a takonyban és a lagziban?
Mindkettő kisstílű tolvaj. Egyik az eont lopja meg, a másik meg az adófizetőket.

Netuddki. 2016.02.18. 12:05:14

@Voznyák Pista2: Zelmút8év? Muhaha! Ostoba fidesztroll fideszes agitpropja. Nem mindenki olyan hülye mint te kisfácán.

Voznyák Pista2 2016.02.18. 12:05:14

@NekemNemEzKell:

"gondolom te a holdon jártál, vagy valami elvarázsolt világban. Netán valamit szívtál, így a valóság, átsiklott feletted, s nem zavarta az álmodott világodat....."

Mert ?
Nem lett rendbe téve az ország pénzügyi gazdasági állapota ?

Voznyák Pista2 2016.02.18. 12:07:58

@________________:

Pedig úgy van, azokat a károkat nem lehet csak úgy 1-2 év alatt helyre tenni, anélkül, hogy éhen ne döglenénk.

CyberPunK 2016.02.18. 12:34:02

@Voznyák Pista2: De, ezért van még mindig 27% áfa, mert rendbe lett rakva. Meg a tanárok fizetésemelésére is azért nem jut pénz, holott "járna nekik" (by OB).

macislum 2016.02.18. 12:48:31

@Voznyák Pista2: Elvtikém bazmeg! Aki nincs tisztában az "egyenlőre" szó jelentésével, az bizony egyéb aljasságokra is képes. Elég lett volna csak ezt az egy szót leírnod.

tnsnames.ora 2016.02.18. 12:51:44

Sajnos ennyi még diagnózisnak is kevés (max hangulatkeltésnek elég), és hol vagyunk akkor még a megoldástól. Ráadásul ettől pont nem azok fogják rosszul érezni magukat, akik a "célközönség" lennének.

Politikai rendszertől függetlenül pár kapzsi élelmes mindig nagyobb érdekérvényesítő képességgel fog rendelkezni, mint a kiszolgáltatott tömegek (és fog okozni méreténél/kiterjedésénél sokkal nagyobb károkat).Emiatt is oly nehéz probléma pl.: a korrupció elleni küzdelem is.

Egy igazságosabb és fenntarthatóbb társadalom építéséhez óriási szellemi tőke, elszánás/akarat meg jó indulat kéne (meg korábbról rendelkezésre álló jól összeadódó, tehát nem egymást kioltó minőségi tapasztalat, ami ugye nincs). Mindezt elvárni a jelenlegi selejtes politikai elittől esélytelen.

De ne legyen igazam...

Hajdú Peter 2016.02.18. 12:52:57

Az valoban kesz csoda, hogy a fidesznek, 8 evnyi mszp-s amokfutas utan, sikerult ugy helyretenni a gazdasagot, hogy nem jutottunk a Gorogogok sorsara.
Ha csak a totalis allamcsodot sikerult volna megakadalyozni, mar az is zsenialis lett volna, de az hogy abbol a KATASZTROFA helyzetbol, par ev alatt fejlodesi palyara allt az orszag, hat az tenyleg hihetetlen.
Sokkan, en is, ismerve a 2010-es allapotokat, a jelenleginel sokkal rosszabb gazdasagi helyzettel is elegedett lennek. Meg egyszer mondom 2010-re a Gorogokkel fej fej mellett haladtunk a gazdasagi osszeomlas fele.

mojoking77 2016.02.18. 13:39:15

@duke.ekud: "ha egyszer majd az Orban mar nem valalja a miniszterelnokseget."
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Istenem, hogy lehet egy ember ennyire naiv.
Lemond.
Persze.
Amig el, nem lehet arrol a posztrol elmozditani soha.Es ahogy kinez a helyzet, egy jo darabig nem is lesz mas helyettuk...
Ha csak nem talalja ki, hogy ot evre elmenjen koztarsasagi elnoknek, mielott ismet miniszterelnok lesz.

Kopasz Károly 2016.02.18. 13:57:04

Jól jellemzi a mai hazai állapotot ez az írás! Az a kár, hogy sajnos nem jut el azokhoz, akiknek szól! Pár véresszájú Orbán-csicska kivételével senki nem fogja olvasni, nekik meg már vagy 20 éve felcsavarozták a szemellenzõt!

Kopasz Károly 2016.02.18. 14:07:14

@Hajdú Peter: ... és ezt te tényleg el hiszed!

fidesz maszop dk egykutya 2016.02.18. 14:27:21

@Voznyák Pista2: nem lett rendbetéve. Ha rendbetették volna, nem kellett volna a válságból kilábalás, és rekord EU támogatás, jó világgazdasági körülmények közt rekord magas áfát, lakosság által fizetett telekom, bank, tranzakciós adót, mnyp lenyúlást bevezetni, kamatadót emelni, tb járulékot emelni, miközben egyre kevesebb pénz jut az eüre, és nem kellene minden év végén trükközni az államadóssággal.

fidesz maszop dk egykutya 2016.02.18. 14:29:00

@Hajdú Peter: mondogathatod "elvtárs" de ugyan úgy egy baromság marad.

.., 2016.02.18. 15:00:14

@Voznyák Pista2: Ez a görög hasonlat mikor kopik már ki a köztudatból? Óriási hazugság volt, Orbánék már akkor is rémhírek terjesztésével alapozták meg az intézkedéseiket. Maga Orbán ismerte el Bajnai érdemeit Brüsszelben. FIgyelem! 2010 Orbán: "A miniszterelnök hozzátette: Magyarország azzal amit az elmúlt egy évben csinált (tehát Bajnai idejében), “lassan világbajnok lesz kiadáscsökkentésben.”
Ne higgyetek már el mindent könyörgöm! (24.hu/fn/gazdasag/2010/07/21/orban-a-kovetkezo-koltsegvetest-az-unioval-alkotjuk/
és
www.vg.hu/gazdasag/gazdasagpolitika/komoly-elismeres-brusszelbol-a-bajnai-csomagnak-303940)

sas70 2016.02.18. 15:48:47

@Voznyák Pista2: Ezt a lózunggyűjteményt te el is hiszed, vagy csak azt mondták, hogy ezt kell mondanod!? Leegyszerűsítem neked: sorosgyurcsányemútnyócévrohadtballibsi

sas70 2016.02.18. 15:53:33

@Hajdú Peter: A tények téged sem kell, hogy zavarjanak, nyomjad csak a fideszpropagandát! Kádárnál agitpropos vótáe!?

Lordmotor 2016.02.18. 16:07:50

Ezekről a zugblogos kispetőfis nyáladzásokról mindig a Nemo nyomában vége jut eszembe, mikor elképesztő ügyességgel, és mégtöbb szerencsével sikerül a lehetetlen, és meglépnek az akváriumból (a zacsiba csomagolva. Aztán ott vannak a tengerben, és egymásra néznek: És most?

Szóval: fellázad a nép, elsöpri Orbánt és bandáját, legalább úgy, ahogy Gyurcsányt és bandáját is elsöpörte... Aztán ott áll az éljenző tömeg, majd 2 perccel később kisség ocsúdva egymásra nézünk: És most?

A legnagyobb baj nem az, hogy ezek itt lopnak csalnak hazudnak. A legnagyobb baj az, hogy nincs senki, aki ne ezt tenné....

fidesz jobbik mszp dk együtt pm lmp fodor egykutya 2016.02.18. 16:18:40

@Hajdú Peter: A kurva anyádat volt itt csődhelyzet 2010-ben, bazdmeg!

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.02.18. 16:43:33

Szerintem H. Árpi valóban drótkapcsolatban van több fideszes főcsinovnyikkal, csak nem őt rángatják, hanem ő rángat.

SZÉPMŰVÉSZETI LAGZI KÉRDÉS
Ki vajon a hárpia,
Kinek lett Há Árpija?

Afrika steht an der Elbe 2016.02.18. 16:57:45

"A puha diktatúrákban puha bohócokat alkalmaznak."

Pontosan így van. Ezért akkora kedvencetek a Hofi.

Gyorgy Nagy 2016.02.18. 17:44:18

Egy Havanna lakotelepen nevelkedett seggnyaló PROLI.

Voznyák Pista2 2016.02.18. 17:49:58

@fidesz maszop dk egykutya:

Talán tényleg túlzó az, hogy rendbe lett téve, (még van tennivaló, ekkora adósság hólabdát, amit a szocik indítottak el, nehéz gyorsan felszámolni) lényeg az, hogy jó úton halad a dolog, olvasd el az IMF erre vonatkozó megállapításait.
A jelek arra utalnak, az unortodox válságkezelés csak működik.

Benyó-a-genyó 2016.02.18. 18:55:48

Kedves 3niko!

Nagyon tetszett a post.

Hogy hol vannak azok, akik tennének bármit is?

1989. óta eltelt 27 év.

Mi történt 27 év alatt?

Igazából semmi.

Osztottam, szoroztam. Nekem egyszer volt 27 év az életemből ezekre a kutyákra (értsd politikusokra) és gyanítom mindenkinek Magyarországon.

Én úgy döntöttem ezekre a senkiháziakra (értsd politikusokra) nincs még további 27 évem.

Auf Fidessehen!

fidesz maszop dk egykutya 2016.02.18. 19:29:45

@Voznyák Pista2: az imf nem érdekel, az csak az figyeli hogy az államháztartás hogy áll, azt nem nézi, hogy ezért hány új adót vezettek be, és hány száz/ezer milliárdot húztak le a lakosságról. Az IMF akkor is jókat jelezne, ha 9 millió rabszolga éhbérért termelné az államnak azt amit szétlophatnak a fideszesek...

Nem működik az unortodox válságkezelés (ami teljesen ortodox, mert a rég lejárt gondolkodásmentes dolgokat használták, lásd adóemelés), egyrészt azért mert már 2010-ben sem volt válság, másrészt az adóemelés, az nem kezelés, az foltozgatás, tudod olyan amikor a léket kapott hajón magasabb fokozatra kapcsolják a szivattyúkat...
Az állam egyre többe kerül, egyre több adót húznak le a lakosságról, azt jelenti, hogy az állam egyre korruptabb, és egyre szarabbul működik, és EU támogatás nélkül nem csak stagnálna, de esne a GDP is.

zaccc 2016.02.18. 19:50:52

@duke.ekud: Téged már megint kiengedtek, gyogyika?

Szelid sunmalac 2016.02.18. 20:02:00

Azert az eleg durva ha valaki a Habonyt vedi, pedig nem is parttag. Miert vedenek ennyire egy maganembert?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2016.02.18. 20:40:41

Szerintem nem bohóc, hanem tünet. Annak a tünete, hogy mindenféle jöttmentek rángatják a drótokat itthon. És már nem a háttérből.
Övék az ország. Megvették.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2016.02.18. 20:44:07

@duke.ekud: Én kevésbé bírom, mert amit csinál, attól az ellenzék megőrül (ki a tökömet érdekel az ellenzék, komolyan?), mi meg fizetjük.

csak egy néző 2016.02.18. 20:48:12

@Afrika steht an der Elbe:
Bizony kiskancsó és minden szava igaz a mai köcsög kormányzó bandára is.

Mr Dömdödöm 2016.02.18. 21:19:23

@duke.ekud: Ùgy làtszik, hogy Ön màr a KLIK àltal (falnak)vezetett oktatàs politika (ütödött?!) gyümölcse. Gratulàlok Önnek ès a kitalàlòjànak/tenyèsztöjènek szintèn! :)

Szűtté mamá? Szűjjé! 2016.02.18. 21:20:00

@duke.ekud: Nem a baloldal őrül meg tőle, hanem az ország normális értékrendű fele. A baloldal le van szarva. Te nem őrülsz meg tőle? Neked ok, amit Habony (és Mészáros, meg a hasonlók) strómankodásával a közvagyonnal művelnek?

kewcheg 2016.02.18. 21:45:27

Nekem egyre szimpatikusabb a csávó.Ha már választani kell az álnemzeti,álkeresztény szalonpolitikusok,meg őközötte, hát inkabb ez a tökös gyerek....legalább őszinte.

pamut 2016.02.18. 21:48:25

Van akár csak egy fideszes is, akit zavar ez a pökhendi urizálás? :)

Van akár csak egy fideszes is, akit zavar hogy Orbán haverja ingyen használja a magyar közintézmények számító múzeumot?

Van akár csak egy fideszes is, akit zavar hogy ami másnak 1,5 millió Ft-ba kerül, azt a fideszes ingyér elveszi? :)

Válaszolok én nektek: nem, nincs. egy se.

A fideszes attól fideszes, hogy nem zavarja a fideszes túlkapás, lopás, urizálás, rablás, hazudozás.

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.02.18. 22:27:25

Hogy ki a Habonyárpi?
Hát, a Zsókabácsi!

mda3 2016.02.18. 22:33:35

@dez01: mégsem lesz 4millió szavazásra jogosult szavazólapja üres/érvénytelen. Mert elmegyÜNK, mert 26 év után is még mindig reménykedÜNK. Dehát még miben??????

2016.02.18. 23:16:50

@Voznyák Pista2: Gondolkozz el azon kérlek, hogy nem vagy közgazdász. Minek érvelsz olyan hülyeséggel, hogy az IMF nélkül lábaltunk ki???? Itt volt az IMF által adott hitel, tudod, aminek a harmadát NEM használta fel a "libás", bennhagyta a páncélban, hogy Orbán ellophassa.
Te meg arra vered magad, hogy a te megtakarított pénzedből fizette vissza a tartozást....Tehát, mégegyszer fuss neki: Orbán 2010 nyarán elment az IMF-hez könyörögni....az IMF az EU-hoz küldte, mondván, ők csak társhitelezők, a döntés az EBRD kezében van. Erre te az IMF-et utálod, mert azt mondták neked....sötét vagy.
Majd jöttek a gonosz IMF mítosszal, amit az Argentin csodával ellenpontoztak. Te ezt is benyelted, mert szereted, ha előrerágott gondolataid vannak. Aztán tessék, kiderül, hogy Brazília gazdasági problémái csődbe viszik Argentínát....most épp az IMF-nél (igen, jól olvasod) kopogtat....
Tehát, ha az Európai Bank adott volna haladékot a törlesztésre, az IMF adott volna további hitelt, és Orbán, a hős ellenálló, most arra hivatkozna, hogy milyen fasza is az IMF, hogy kilábaltunk a válságból....ugyanis szerencsénk volt a válság lefutásával. Ha emlékszel rá, ja, miért is emlékeznél, volt olyan időszak, amikor nem vették a magyar államkötvényt, még 11%-os kamattal sem....pedig az már finanszírozhatatlan....aztán pénzt öntött a piacra Amerika, majd most Európa....és ezzel megmenekültünk.....ha lehámozod a magyar gazdaságról a külföldön dolgozók hazautalásait és az Eu kegyelemkenyerét (segíj, ahogy felétek mondják), kiderül, hogy csökken a GDP. Ez ám a nagy fejlődés!

2016.02.18. 23:21:51

@Afrika steht an der Elbe:
Pontosan így van. Ezért akkora kedvencetek a Hofi"

Namost összevetve a két bohócot, elmondhatjuk, hogy a jobboldalnak humora sincs....azon röhögnek, hogy némá, mennyit lop!

2016.02.18. 23:26:04

@fidesz jobbik maszop dk együtt pm lmp egykutya: Volt csődhelyzet, amikor meglobogtatta a két fideszzseni, hogy a forint úgy bezuhant tőle, hogy azóta is azt nyögjük....volt csődhelyzet, amikor piaci alapon nem tudtuk finanszírozni az államadósságot, el kellett lopni a lakosság megtakarítását....

2016.02.18. 23:32:08

@Voznyák Pista2: Nem lett rendbe téve az ország pénzügyi gazdasági állapota ?"
Te tényleg benyelsz mindent? Az államadósság nő. A GDP-hez mérten csökken, ugyanis a GDP nő. Tudod, mitől? Az EU pénzektől, ütődött barátom. Tudod, az ellenség....mihelyst a Paks 2 hitelezése elkezdődik, az államadósságunk úgy elszáll, mint a te agyad.

Punxsutawney Mormota 2016.02.19. 00:07:15

@duke.ekud: Ennél nagyobb boldogságod és erekciód ne legyen az életben.

Igazsagoszto buldog seriff 2016.02.19. 00:40:01

@pamut: Hát ezerszer inkább a Habony Árpad rendezzen esküvőt a Nemzeti muzeumban, mint hogy hazaáruló libsik meghivják a románokat trianont ünnepelni a Nemzeti szinházba.
Emlékszünk még a libsik főbuzijára, erre az Alföldire, aki a nemzeti igazgatójaként együtt akarta ünnepelni a románokkal a Trianoni tragédiát, és ezért oda adta nekik az egész Nemzeti szinházat. Ami kb olyan, mintha Ossama bin Laden a fehér házban akart volna szülinapi bulit rendezni magának.

pamut 2016.02.19. 00:53:27

@Igazsagoszto buldog seriff:
Köszönöm hogy visszaigazoltad amit állítottam: hogy nincs, egy fideszes sincs sehol, akit zavarna a fideszes túlkapás, lopás, urizálás, rablás, hazudozás. Igen, pont ezt állítottam, köszi hogy bebizonyítottad.

Ejkekjetter 2016.02.19. 02:39:54

Azért érdemes nem elfelejteni, kicsoda Árpika anyukája. Nélküle betanított anyagmozgató sem lett volna belőle, hiába olyan kibaszott "zseniális"

Mr Dömdödöm 2016.02.19. 05:22:34

@kewcheg: "Nekem egyre szimpatikusabb a csávó.Ha már választani kell az álnemzeti,álkeresztény szalonpolitikusok,meg őközötte, hát inkabb ez a tökös gyerek....legalább őszinte."

Ez szül benned szimpàtiàt?!
Ahogy macsòsan, tökösen àtsètàl a szegènymenet résztvevöi között? Mert olyan öszintèn nèz Ibizàn?! Szimpatikus ahogy idösebbekre tàmad?! Igazàn transzparens, mèg tökös, mèg minden de ha màr vàlasztani kell elègedjünk meg a (szerinted) kisebb xarral?! Nem tud(6)unk semmit ròla... A rendelkezèsre (nem) àllò ismeretek alapjàn elgondolkodtatò, hogy egyre jobban imponàl Neked... Kedves egèszsègedre de vàlasztd csak Te, magadnak ezt a hòlyagot...! ;)

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.02.19. 05:41:52

Segítség, Orbán ezen a héten is bevezette a diktatúrát! Hát, miért tette ezt ez a csúnya cigány ember???

ami szabad 2016.02.19. 07:19:24

@Hajdú Peter: Azért gondolod, mert aszonta a Kósa? Nevetséges! Nem, nem voltunk a görögökkel egy szinten, azt csak a lobbizás kommunikációjaként vetették be. Ez egyébként, éves szinten az árfolyam- romláson keresztül, okoz azért 100 Mrd-nyi kárt azóta is( szorozd fel immáron 6-tal) de azért örüljél, milyen jól állunk! :)

Leleplezödött liberális VÉLEMÉNYTERROR 2016.02.19. 07:59:38

@Igazsagoszto buldog seriff: Az ilyen sorosbérenc, liberált buzeránsok mint ez pamut is, leszarják Trianont. Őket a Habony ügyben is, csak az zavarja, hogy egy férfi és egy nő kötött házaságot a muzeumban, és ez szerintük felháborító és undorító. Ha egy férfit vett volna el a Habony, a muzeumban, akkor az ilyen buzeráns pamutok, nem győznék lájkolni.

ChemZso 2016.02.19. 08:46:42

@Benyó-a-genyó: És te mit tettél magadért?

nzk 2016.02.19. 09:01:10

@Karpati Zoltan: sosem értettem, ha vki azzal védekezik/indokol, hogy "régen is így volt". hát basszus, pont ezért küldtük az előző galerit a levesbe, mert nem akartuk azt tovább. hihhhhhhhetetlen ostoba ez a magyar nép. meg is érdemli a sorsát. :(

2016.02.19. 09:04:28

Mennyi idióta, aki nem lát tovább a köztévénél.
Az ország akkor került csődközelbe, amikor a fidesz elhajtotta az imf-et. (Drágáim, viktor első lépése volt visszavásárolni a MOL-t, akkor, amikor mindenki Görögországgal riogatott. Ha tényleg akkora szarban lettünk volna, nem futja MOL-ra.) És a manyup pénzek lenyúlásával, vagyis a mostani dolgozók jövőbeni nyugdíjának eltüntetésével hozta vissza nullára. No meg a kismillió adóval (az adócsökkentések kormánya sokkal jobban megadóztatja a népet, mint bármely más korábbi), amelyek főleg azokat szivatják, akik amúgy is kevesebből élnek.
Családi adókedvezmány? Ez is csak annak jó, akinek nincs rá szüksége. CSOK? Csak az veheti fel, akinek nincs rá szüksége. Cserébe szétbarmoltak mindent, amitől egy ország igazán élhető lehet. És még nem fejezték be.

fidesz maszop dk egykutya 2016.02.19. 10:56:07

@Leleplezödött liberális VÉLEMÉNYTERROR: trianon te szarod le inkább, most is egy virtuális trianont támogatsz (fidesz tolvaj maffikormányzását). Egyébként ok, hogy leírod te hogy kettős mércéznél (hiszen nyilván habzó szájjal fröcsögtél volna bármikor, ha nem a ti elvtársatok kapja meg ingyen a helyet), de most éppen véded a párt embere, gerinced meg nincs :)

mentira 2016.02.19. 11:24:23

@Voznyák Pista2: Bizony nem lett a "pénzügyi gazdasági állapota" rendbe rakva. Nézz körül egy kicsit kérlek, gondolj az ellopott magán nyugdíj pénztári megtakarításokra, az egészségügyből és az oktatásból kivont hatalmas pénzekre, a jelentős részben felesleges célokra elköltött, másik részben pedig lenyúlt EU támogatásokra, a kivándorolt fiatalokra, a közmunkával mesterségesen "elért" alacsony munkanélküliségre, a 2010 óta megnőtt, csak az év végére lenyomott, de nominális szinten így is rekord adósságállományra (ami év közben persze a GDP-hez viszonyítva is megemelkedik), a 0%-nak kimutatott, de a valóságban mindenki által érzett inflációra... Soroljam még? Lassan minden tulajdon a Párt híveinél landol, ehhez ha kell tönkre teszik a "MAGYAR EMBEREK"-et (ld trafikok, játékgépek, földterületek, média). És a politikai-társadalmi részét a tudománytól a művészetekig nem is említem. Mondd, kedves Pista2, hol élsz Te?

georgie58 2016.02.19. 11:41:17

@duke.ekud: Istenem, mennyi végtelenül buta ember van még itt az országban....

georgie58 2016.02.19. 11:42:46

@Voznyák Pista2: Melyik fidesz propaganda brossurában volt ez ?

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2016.02.19. 12:39:38

@Karpati Zoltan:

Semmi nem maradt ugyanúgy, csak a lopás.

Sok dolog pozityvan változozz.

- Megszünt az inygensegélyezés korszaka, lett helyette közmunka.

- Megszünt a gyerekgyártási pótlék az ebből élők számára, lett családi adókedvezmény azoknak, akik dolgoznak és gyereket nevelnek.

- Megszünt a baromi igazságos 140 bruttó feletti kétkulcsos adó, és egykulcso lett az SZJA.

- Az államadósság nem 54%-ról nő 82% felé, mint a szocik alatt, hanem folymaatosan csökken.

- Az emberek nem adósodnak rommá forintban és devizában, mint a szocik alatt, hanem kedvezményes és olcsó forinthiteleket tudnak használni.

- A kormány nem zár be tömegesen kórházakat iskolákat, mint Gyurcsányék alatt, hanem törlesztette a szocik alatt felhalmozott adósságaikat.

- Budapesten megszünt az MSZP-SZDSZ-es Demszky féle semmittevés, és lett 4-es metró, Kossuth tér felújjítás, várkert felújjítás, ...

- A rendőrök kísérgetik és védig a tüntetőket, nem pedig azonosító nélkül ütik vágják őket, kardlappal, viperával, és nem lövik gumilövedékkel, könnygázgránáttal őket, mint Gyurcsány alatt..

-----------

Szóval sok dolog változott.

Túl sok ahoz, hogy az elkúrók visszatérhessenek.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2016.02.19. 12:41:17

@georgie58:

"mennyi végtelenül buta ember van még itt az országban"

Egyetértek..

Sok migránseggnyaló Gyurcsnyista seggfej van, de szerencsére fogy a számuk folyamatosan. :DD

fidesz maszop dk egykutya 2016.02.19. 12:54:03

@Ballib Cenzúra: szerencsére a pontosan ugyan olyan húgyagyú fideszesek is fogynak, ahogy halnak ki a kádáristák. Csak sajnos túl lassan. Ki tudja, hogy kibír még titeket az ország 20-30 évig.

Egyébként te is állami dolgozó vagy? Csak felajánlották, hogy nyomd a propagandát a zsebpénzért, vagy nyomatékosították is, hogy ha nem vállalod el, akkor kirúgnak?

csak egy néző 2016.02.19. 12:57:21

@Ballib Cenzúra:
"A rendőrök kísérgetik és védig a tüntetőket, nem pedig azonosító nélkül ütik vágják őket, kardlappal, viperával, és nem lövik gumilövedékkel, könnygázgránáttal őket, mint Gyurcsány alatt.."

Ahol egy ilyen ősmagyar nevű tyirityán nevű idióta masírozhat és ordibálhatja a mikrofonba, hogy: "DICSŐSÉG A WAFFEN-SS-NEK"
Ahol rendőrt még csak véletlen sem látni, de a félelmet keltő pedagógusok sétáján Miskolcon 10 méterenként álltak.
Ahol ezzel dicsekedhet, hogy "Náci vagyok, vállalom! Vona meg a barátom"

index.hu/belfold/2015/06/15/naci_vagyok_vallalom_vona_meg_a_baratom/

Ahol ilyen nyilatkozatot tehet:
Vona szövetségese: Mi majd le merünk lőni egy rohadt, tetves zsidót?

Ahol mindegyik kormányzat félrefordítja a fejét, ha kormányra kerül, persze ellenzékként még hevesen tiltakozik.

"Demonstrált a Fidelitas a "Becsület napi" megemlékezés miatt"

hvg.hu/itthon/20070211_pokorni

"Hiller István szerint szégyen az, hogy Magyarországon találkoznak a szélsőséges világnézetű emberek. Ez ellen közös fellépéssel lehet szembeszállni - fűzte hozzá.„Felháborító arcátlanság az, amit Hiller István mai sajtótájékoztatóján művelt” – reagált a Fidesz közleményben. – „A szocialista kormány által irányított rendőrség tette lehetővé a Vér és Becsület mai rendezvényét.

"Az Orbán-kormány hivatali ideje alatt egyetlen ilyen felvonulásra sem kerülhetett sor.”

nol.hu/archivum/archiv-434976-243846

Egyébként hibátlanul elmantraztad a kormányzati bullshittet. Köszönjük Emese.

Nos ettől:
a.disquscdn.com/get?url=http%3A%2F%2Fstream1.gifsoup.com%2Fview%2F604497%2Falvin-gentry-puking-o.gif&key=AFzGq9O5ahoeLiS6GbDM4g&w=600&h=240
csak egy néző 2016.02.08 16:25:02

Visceroid 2016.02.19. 13:08:02

Mondjuk az, hogy a kormány kit hatalmaz meg mivel, ahhoz senkinek semmit köze. A Nép hatalmazta fel a kormányt jelenlegi státuszával, mert őket látták a legalkalmasabbnak a feladatra. Ha nem így lenne, nem lenne ekkora hatalmuk.

N. Barbie 2016.02.19. 13:18:37

@pamut: Es olyan ballib van, akit nem csak a fidesz, hanem a sajatjai lopasai is zavartak? Mondjuk teged esetleg? Nem? Senki? Valaszolok en, az ostoba ballib attol ostoba ballib, hogy mindig csak a masik oldal lopasa zavarja, a sajatjaierol meg szemermesen hallgat.
Mert tudod, annal szanalmasabb nincs, amikor a fideszt szapuljatok a lopasok/mutyik miatt, es aki fideszes az mind hulyebirkaszemellenzos, de, ti a nagy okosok, barmikor buszken szavaznatok a masik, epp csak egy fokkal kevesebbet lopo/mutyizo oldalra...

fidesz maszop dk egykutya 2016.02.19. 13:26:09

@N. Barbie: dehogy nincs annál szánalmasabb, pl az amikor azt mondogatod hogy nem vagy fideszes, miközben ugyanúgy ballibsizel, és "deamásiksejobbozol", és a szájába adod a szöveget, hogy a ballib lopása nem érdekelte, pedig fingod sincs róla, hogy érdekelte-e, csak így próbálod elhárítani, hitelteleníteni a pártodról csúnyát mondóakat.

Pont így nyomták 2009 környékén is a maszopbuzik a "nem az emeszpére szavaztam de..." szöveget, mint te most fideszbuziként :D

N. Barbie 2016.02.19. 13:50:09

@fidesz maszop dk egykutya: Ezzel szemben a valosag az, hogy neked nincs fingod se rola, hogy en melyik partot tamogatom, de mivel nem ulok fel a kitudjajobbanmocskolniafidesztbarmiert vonatra, igy nyilvan csak fideszes lehetek, mi mas. Legalabbis az ertelmi fogyatekosoknal igy mukodik a "logika".

Masreszt arrol sincs fogalmad sem, hogy a sajat szememmel lattam mikor pamutka habzo szajjal vedte a szinten tolvaj gyurcsanykajat egy rola szolo cikkben nemreg, de azert biztos a "szajaba adom a szoveget".

Na, akkor eddig kettobol semmi. Esetleg van meg valami demagog altalanositasod, amivel ujra szeretned magad leegetni? :)

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2016.02.19. 14:05:59

@fidesz maszop dk egykutya:

Az csak számotokra agyhalott Gyurcsány csicskák számára szánalmas.

A többiek tudják hogy:

- Megszünt az inygensegélyezés korszaka, lett helyette közmunka.

- Megszünt a gyerekgyártási pótlék az ebből élők számára, lett családi adókedvezmény azoknak, akik dolgoznak és gyereket nevelnek.

- Megszünt a baromi igazságos 140 bruttó feletti kétkulcsos adó, és egykulcsos lett az SZJA.

- Az államadósság nem 54%-ról nő 82% felé, mint a szocik alatt, hanem folymaatosan csökken.

- Az emberek nem adósodnak rommá forintban és devizában, mint a szocik alatt, hanem kedvezményes és olcsó forinthiteleket tudnak használni.

- A kormány nem zár be tömegesen kórházakat iskolákat, mint Gyurcsányék alatt, hanem törlesztette a szocik alatt felhalmozott adósságaikat.

- Budapesten megszünt az MSZP-SZDSZ-es Demszky féle semmittevés, és lett 4-es metró, Kossuth tér felújjítás, várkert felújjítás, ...

- A rendőrök kísérgetik és védig a tüntetőket, nem pedig azonosító nélkül ütik vágják őket, kardlappal, viperával, és nem lövik gumilövedékkel, könnygázgránáttal őket, mint Gyurcsány alatt..

-----

Ezek a tények.
Te pedig bekaphatod, a ballibbant haverjaiddal egyetemben.

fidesz maszop dk egykutya 2016.02.19. 14:11:08

@N. Barbie: nem érdekes mit támogatsz, azt viszont látni, hogy melyik pártot véded, ez látszik abból, ahogy leballibsizel, meg "amikor a ballibsik csinálták nem érdekelt" szöveget nyomatod, amikor valaki beszól a fütyisznek. Mindig megjelensz amikor védeni kell az "elvtársakat"

"Legalabbis az ertelmi fogyatekosoknal igy mukodik a "logika"." te vagy erre az élő példa :D aki beszól a fideszednek az ballibsi, és "bezzeg a ballibsiknek nem szólt be ugyanezért".

Komolyan ennyire hülye vagy, hogy azt hiszed így tudsz rejtőzködni "elvtárs"? Ahhoz óvatosabban kéne csinálnod... Bár tényleg hatékony kívülállót játszva bemocskolni mindent és mindenkit aki ellentmond a pártodnak, hiszen erre alapszik az ország közönye, tehát a pártod hatalma.

N. Barbie 2016.02.19. 16:29:42

@fidesz maszop dk egykutya: Ne hazudj, nem teged ballibsiztelek le, hanem pamutkat, aki nagyon is raszolgalt, csak ugy vagy vele, hogy amirol te nem tudsz az nincs.
Ellenben te valoban fideszesezel engem, ugy hogy egy darab peldat nem tudsz irni arra amikor en barmilyen mutyi/lopas vagy hasonlo miatt a fideszt vedtem, viszont a ballib kettos mercet nem szeretem es erre fel is szoktam hivni a figyelmuket, ezert szoktam naluk rogton fideszes lenni. Szapulom a fideszt ahol es amiert kell, ezer peldat tudsz talalni ra a hozzaszolasai kozott, de a kettos merces kodszurkalas szanalmas. Viszont peldaul most mirol van szo? Orban talakozott Putyinnal. Es, ki nem sz@rja le? Erre irtam, hogy mikor a ballib politikusok talalkoztak orosz politikusokkal, azzal nincs es nem volt bajuk, de ha orban akkor o rogton putyinberenc, oroszs*ggnyalo stb lesz. El kene mar donteni ballib oldalon, hogy Putyint/orszokat most mindig utaljak, vagy csak akkor amikor ellenzekbe vannak. Valtogatni a kettot kicsit szanalmas.

Ha meg mar rejtozkodesrol van szo. Majd arrol is irsz par szot, hogy annak ellenere hogy a neved "fidesz maszop dk egykutya", lehet csak en vagyok vak, de en mindig csak a fideszt fikazni latlak? Akkor hogy is van ez? :D

pamut 2016.02.20. 01:37:21

@N. Barbie:

úgy-úgy, tipikus fideszes, ballibezése legitimálja a sajátjai bűnözését :)

és most gyurcsányozz és sorosozz egy kicsit, addig is még többet lopnak a cimboráid a te teljes támogatásoddal :)

N. Barbie 2016.02.20. 10:53:39

@pamut: Még mindig mantrázni, hogy fideszes vagyok, mikor számtalanszor beégtél vele, mikor kértem, hogy tőlem vett idézetekkel bizonyítsd, de helyette mindig vagy tereltél vagy kussoltál, hát, elég unalmas. :))

pamut 2016.02.20. 20:21:11

@N. Barbie:
:DDD
csak röhögök rajtad te szerencsétlen :) ugrassz mint a nikkelbolha a fideszes kommentre (=fideszes vagy: pipa), zsigerből libsizel (=fideszes vagy: pipa-2), oszt még mantrázod hogy nem vagy az :))) ja, és természetesen rád is igaz amit írtam, hogy téged nem zavar a fideszbűnözés, sőt hallgatólagos cinkosa, támogatója vagy, amit csak libsizés mögé próbálsz eldugni :))) (=fideszes vagy: pipa-3)

na, köszi hogy megnevettettél, kérlek libsizz tovább, és ne feledd: gyurcsányozz és sorosozz is egy kicsit ;)) addig is loptok tovább...

N. Barbie 2016.02.20. 20:58:58

@pamut: Hát még én hogy röhögök a szánalmas kibúvóidon. :D A lényeg, hogy amikor bizonyítani kéne, hogy ki melyik oldalon áll, akkor nálad maradnak a feltételezéseid, én viszont tőled vett hozzászólásokkal tudom bizonyítani a ballibsi voltod. Számtalanszor írtam, hogy idézz tőlem amikor én fideszes lopást vagy mutyit védtem. Persze soha nem írtál rá semmit, nehéz is lenne, mert nincs ilyen, de azért mantrázod tovább. "Csak" ennyi a különbség, ez az ami számít, a többi a szokásos terelésed meg rizsázás. :D Mondjuk amit fentebb írtam valakinek, hogy pár hete habzó szájjal védted gyurcsánykádat, de te aztán nem vagy ballibsi, áá dehogy. :DD
Ha meg valami a ballibsi fajtádra jellemző, akkor mit írjak, hogy az ufókra, csak hogy neked jobban essen? :) Idióta. :DD
Na lökjed tovább az akinempocskondiázzaafidesztlegyenazbármilyentémaazfideszes demagód hülyeséged, ha ettől boldogabb vagy, esetleg még egy kis nácizás, putyinozás, oroszbérencezés vagy kgbélázás is jöhet, és akkor nem marad ki egyik ballib mantra sem. :DD

pamut 2016.02.21. 00:05:57

@N. Barbie: és vergődsz tovább, hahaha, kurva jó, kérlek ne hagyd abba :))) most bizonyítottam, a totálisan nyilvánvalót, de arról meg se mersz mukkani... jól van te szerencsétlen, vedd úgy hogy amiről nem beszélsz az nincs ;) mondjuk kurva nagyot égtél, érezni is a hisztid, tudod te is hogy csak hadoválsz kínodban :)

N. Barbie 2016.02.21. 15:30:55

@pamut: Nyilván én vergődök, mert nem ismerem el ténynek a szánalmas feltételezéseid, hát ez nagyon jó. :) Nem ám te vergődsz, aki csak keservesen mantrázza, hogy én mekkora fideszes vagyok de egy darab idézettel nem tudja bizonyítani. :DD
Te bizonyítottad, muhahahaha, azt a 3 feltételezést nevezed bizonyításnak? Na ne röhögtesd ki magad még jobban. :DD
Századszorra is elmondom, a feltételezéseid, bárhogy is mantrázod nem tények, a tőlem vett idézet lenne tény, de ilyet nem tudsz csak a pofád jár, addig meg aki itt ég az te vagy meg a kis elvbarátaid, akik orrba-szájba fideszeseznek mindenkit, mert csak ennyire futja az atv-n szocializálódott gyűlölködőknek. :DD
Na pá, legközelebb csak akkor írj, ha találtál releváns hozzászólásom, az ezredik kibúvós, terelős hülyeséged nem érdekel. :)
süti beállítások módosítása